جایگزین مسیر

فن خال:هواداران باید صبور باشند

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۳

فن خال از هواداران خواست تا انتظارات را پایین بیاورندو صبور باشند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران- منچستریونایتد در بازی پیش فصل هر شش بازی خود را پیروز شد و شیاطین پیش فصل خوبی داشتند از این رو در آستانه شروع لیگ برتر جزیره  فن خال از هواداران خواسته است که انتظارات را پایین بیاورند.

او به طرفداران گفت با وجود کسب نتایج خوب در پیش فصل آن ها باید کمی صبور باشند.

شیاطین سرخ دیشب موفق شدند والسنیا را در الدترافورد 2-1 شکست دهند و آن ها توانستند تمامی بازی های دوستانه خود را ببرند. و فن خال نیز اذعان کرد که هنوز باید روی تیمش کار شود. یونایتد اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس را شنبه مقابل سوانسی انجام خواهد داد.

او گفت: ” الدترافورد فوق العاده بود!آن ها خوب تشویق میکردند و جو خوبی بود. او اضافه کرد:  مطبوعات. این هم یک فشار دیگری است. آن ها انتظارات زیادی دارند و شما نمیتوانید در سه یا چهار هفته همه چیز را تغییر دهید.

“ما برای تغییر بازیکنان به زمان احتیاج داریم.”

“شما باید کمی صبر کنید تا بازیکنان پیشرفت کنند.”

او افزود با اینکه گل دقایق پایانی فلینی باعث پیروزی ما شد ولی این بدترین نمایش ما در پیش فصل بود.

“نکته اصلی این است که باوجود بازی بد ما پیروزی شدیم. بازیکنان انتخاب های بدی داشتند ،‌ پاس های اشتباه میدانند و کم تر پرس میکردند.”

” من فکر میکنم والنسیا تیم بسیار خوبی است.آن ها به خوبی روی توپ مسلط بودند و کار سختی داشتیم.علی رغم آن ما بر بازی مسلط بودیم و در پایان بازی ما برنده شدیم چون تا آخرین لحظه مبارزه کردیم.”

“این شروع کار است وامیدوارم تا بتوانیم تیم خوبی بسازیم و موفق شویم”

۰ Comments