جایگزین مسیر

فن خال از شکست، این بار برابر لیورپول، می گوید

by | اسفند , ۲۱ , ۱۳۹۴

فن خال از شکست، این بار برابر لیورپول، می گوید

پایگاه هواداران منچستریونایتد

لوییس فن خال هلندی پس از شکست در بازی رفت لیگ اروپا برابر لیورپول، پاسخ گوی سوالات خبرنگاران در خصوص بازی ضعیف تیم، فشار حریف و هم چنین حرکت فلایینی بود. حرکتی که می تواند منجر به محرومیت او شود. متن این مصاحبه که در سایت باشگاه آمده است به شرح زیر است:

در خصوص خلاصه بازی:

باید بگویم لیورپول اتمسفری بی نظیر ایجاد کرد. آنها خیلی خوب بازی کردند. در نیمه اول نتوانستیم با فشار آنها مقابله کنیم. آنها موقعیتهای زیادی داشتند ولی دخیا فوق العاده بود. ما به آنها یک پنالتی دادیم که به نظرم یک پنالتی بی ارزش بود. در نیمه دوم ما تغییر آرایش دادیم و به نظرم به در بازی مشارکت به مراتب بیشتری داشتیم. اما باز موقعیتهای زیادی خلق نکردیم. آنها یک گل بی ارزش دیگر به ثمر رساندند! و اوضاع خیلی سخت شد چرا که ۲-۰ نتیجه ای است که{جبرانش} برای ما بسیار سخت است.

در خصوص فشار حریف:

می توانستم ببینم که ما نمی توانیم با فشار آنها مقابله کنیم. برای من این یک سورپرایز بود که نتوانستیم بر این فشار غلبه کنیم چرا که در بازی خانگی لیگ امسال هم اوضاع همین بود. آنها اول اجازه دادند توپ از دخیا به بلیند یا اسمالینگ برسد اما پس از آن فشار زیادی ایجاد کردند و ما نتوانستیم کاری کنیم. همچین این باعث شد فشار در داخل استادیوم بالا برود. آنها موقعیتهای زیادی ایجاد کردند اما ما دروازه بان خیلی خوبی داشتیم که البته جزئی از تیم ماست و باعث شد ما در مسابقه بمانیم. بعد از آن پنالتی بر ضد ما گرفته شد که به نظرم مفت و بی ارزش بود و بازی ۱-۰ شد.

پنالتی لیورپول:

داور نمی توانست آن  {حرکت ممفیس که منجر به پنالتی شد} را ببیند چرا که فکر کنم ممفیس او را بیرون محوطه متوقف کرد و پس از آن {کلاین} به زمین افتاد. چون ممفیس او را زد این را نمی گویم اما دیدن این سخت است. نمی توانید این نکته را در یک ثانیه تشخیص دهید. باید وقتی این را اعلام می کنید مطمئن باشید که خطا بیرون بود یا درون محوطه. من دقیقا نمی دانم. برای همین این برای من یک پنالتی بی ارزش است. اما آنها شایسته به ثمر رساندن گل بودند.

بازیکنان تحت تاثیر جو قرار گرفتند؟

نه! فشار از سوی هوادارانشان نبود. فشار از سمت بازیکنان در زمین بود. آنها بازی ای با فشار بالا به نمایش گذاشتند و این نمایشی فوق العاده از لیورپول بود. من گفتم ما نتوانستیم با فشار بازیکنانشان بر روی بازیکن صاحب توپ در زمین مقابله کنیم. هر بازیکنی که صاحب توپ می‌شد از سوی آنها تحت فشار قرار می گرفت. اما در نیمه دوم ما توانستیم مقابله کنیم و اوضاع برای آنها سخت شد.

نمایش نیمه دوم:

لیورپول در نیمه اول تیم برتر زمین بود اما در نیمه دوم ما بازی به مراتب بهتری به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم ما تلاش کردیم مانند لیورپول پرس کنیم. ما تغییر آرایش دادیم و پس از آن دیدید که لیورپول هم به زحمت افتاد. اما ما نتوانستیم موقعیتهای زیادی ایجاد کنیم، شاید دو یا سه تا. بهترینشان موقعیت فلایینی بود، آن ضربه سر. اما یک گل بی ارزش دیگر دریافت کردیم. فکر کنم هندرسون در آن لحظه در آفساید بود.

گل دوم لیورپول:

گل هایی که به ثمر رساندند بی ارزش بود. من ویدئو گل دوم را مشاهده کردم و فکر کنم بازیکنی که پاس داد {هندرسون} در آفساید بود. وقتی شما {داور} در پنالتی گرفتن این قدر سخت گیر هستید، باید در آفساید گیری نیز دقیق باشید. به هر صورت ما گل دریافت کردیم و من حس بسیار بدی دارم.

تنها یک شوت در چارچوب ناامید کننده است:

بله درست است. من نمی توانم این را انکار کنم. من فکر نمی کنم ما در فاز سوم و چهارم خیلی خلاق بوده باشیم. اما فکر کنم این به خاطر دفاع لیورپول هم بود و باید به آنها در این زمینه اعتبار بدهیم. ما باید خیلی پیشرفت کنیم تا گل های بیشنر به ثمر برسانیم. بله، بک شوت، اما ما ضربه سر هم زدیم که البته در چارچوب نبود.

حرکت زننده فلایینی روی امره چان:

باید بگویم فلایینی یکی از بهترین بازیکنان داخل زمین بود.  من متاسفم که او چنین اشتباهی کرده است. {حرکتی که فلایینی روی امره چان انجام داد و از چشم داور دور ماند}. من آن را ندیدم.

بازی برگشت:

شما باید به همه چیز باور داشته باشید. ما نیز می توانیم چنین جوی، نظیر آنچه که لیورپول به کمک هوادارنش خلق کرد، ایجاد کنیم. بعد از آن همه چیز ممکن است. ما باید به آنها فشار وارد کنیم. ما این کار را در نیمه دوم انجام دادیم اما نه در نیمه اول.

۰ Comments