جایگزین مسیر

فن خال : اورتون مستحق این پیروزی بود

by | اردیبهشت , ۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران- یونایتد برابر اورتون تن به شکست 3 بر صفر داد تا یک بار دیگر با دست خالی از گودیسن پارک بازگردد. این سنگین ترین شکست یونایتد پس از سرمربیگری فن خال بوده است.

فن خال در خصوص این دیدار گفت:

تا قبل از این بازی در تمام بازیهای این فصل ما همیشه روحیه جنگندگی بالاتری نسبت به حریفان در زمین داشتیم و فکر میکنم این اولین بازی بود که تیم حریف انگیزه و تکاپوی بیشتری از ما داشت.البته من قبل از بازی هم این احساس را داشتم و دستیارانم رایان گیگز و آلبرت اشتایفنبرگ هم همین حس را داشتند زیرا پیش از دیدار هنگام گرم کردن روحیه مان مثل همیشه خوب نبود و شما وقتی دقایقی پیش از آغاز بازی متوجه این اتفاق میشوید دیگر برای تحریک کردن بازیکنان تان دیر است.

فکر میکنم ما بازی را دیر شروع کردیم زیرا بعد از 5 دقیقه و با سه اشتباه پیاپی دروازه مان باز شد و وقتی شاهد همچین گلی هستید در روحیه تان تاثیر میگذارد این خوب نیست ولی ما انسان هستیم و این اتفاقات پیش می آید.

ما پنج شانس گل در نیمه اول داشتیم که چهارتایش موقعیت های خیلی خوبی بود ، فکر میکنم فلینی باید آن توپ را گل میکرد. بنابرین نیمه اول ما موقعیتهای خیلی بیشتری نسبت به اورتون خلق کردیم. نیمه دوم اورتون موفق شد گل دوم را بثمر برساند و ما باید مقابل یک تیم که درلاک دفاعی فرو رفته است بازی میکردیم اما در این نیمه نتوانستیم موقعیتهای زیادی خلق کنیم. شما باید روحیه و انگیزه و اشتیاق لازم را داشته باشید و همیشه تا آخر برای تصاحب توپ مبارزه کنید تا بتوانید توپ های دوم را بدست بیاورید من بارها به بازیکنانم گفته ام که همیشه تا آخرین لحظه برای تصاحب یک توپ بجنگید.

از فن خال پرسیده شد : این دومین شکست پیاپی شما بود آیا فکر میکنید یونایتد دوباره افت کرده است ؟ او گفت:

همیشه وقتی شما میبازید شرایط خیلی سخت میشود اما این وظیفه بازیکنان و هواداران است که همچنان به اصول باشگاه اعتماد داشته باشند و من خوشبین هستم زیرا همانطور که گفتم این اولین بازی بود که میدیدم تیم مقابل نسبت به ما انگیزه و همدلی بیشتری داشت من نمیگویم این خوب است ولی این اتفاقها پیش می آید. ما باید بدانیم که اکنون حریفان مقابل ما دفاعی تر ظاهر میشوند و بعنوان یک بازیکن ، یک تیم و یک مربی حواسمان به این مساله باشد و با آن مقابله کنیم.

فن خال در پاسخ به این سوال که آیا این تلخترین شکست این فصلش بوده است گفت:

نه شکست برابر چلسی سخت تر بود چون فکر میکنم اورتون امروز به ناحق پیروز نشد بلکه کاملا شایسته پیروزی بود. در ورزش شما میتوانید ببرید یا ببازید و زمانیکه میبازید و باخت تان هم منصفانه بوده است فکر میکنم میشود با آن کنار آمد اما زمانیکه به شکل غیر منصفانه ای میبازید آن شکست برایتان تلخ تر خواهد بود.

در خصوص مصدومیت وین رونی :

بله رونی مصدوم شده بود. ضربه ای به ناحیه زانویش وارد شده است حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم چقدر مصدومیتش جدی است.

سرمربی یونایتد دقایقی پیش از آغاز بازی به BBC گفته بود :

ما شروع بسیار بدی در لیگ داشتیم ، اگر لیگ را بهتر آغاز میکردیم اکنون میتوانستیم قهرمان شویم.

امیدوارم به هدف این فصلمان که بازی در لیگ قهرمانان فصل بعد است برسیم اما هنوز 15 امتیاز باقی مانده است که باید برای آن بجنگیم پس هدفمان هنوز محقق نشده است.

 

۰ Comments