جایگزین مسیر

فن خال: اوضاع تغییر کرده است. دیگر نمی توانید انتظار داشته باشید یونایتد هر هفته برنده شود.

by | آذر , ۲۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد-

لوییس فن خال می گوید هواداران منچستریونایتد دیگر نباید انتظار داشته باشند هر هفته برنده شوند و آن دوران به سر آمده است:

وقتی شما می گویید من استخدام شده ام تا تفاوت ایجاد کنم، حق با شماست. اما فکر نکنم {کاملا} به این صورت باشد. من می توانم تفاوت ایجاد کنم، در تاکتیک یا هر چیز دیگر، اما من نمی توانم گل به ثمر برسانم.

می گویند یک باشگاه مثل منچستریونایتد باید برنده شود. این برای گذشته است. شما باید شرایط فعلی باشگاه را تحلیل کنید. الان ما باشگاه های بیشتری داریم که پول دارند، ساختار دارند و می توانند عناوینی فتح کنند.

سال دیگر همه باشگاه ها در لیگ جزیره بودجه ای بیشتر از اکثر اروپا در اختیار خواهند داشت.این تفاوتی بزرگ ایجاد می کند. {به این ترتیب} هر باشگاهی می تواند بازیکنی بخرد. شما فکر می کنید منچستریونایتد پول زیادی دارد- این درست است، اما سایر باشگاه ها از ما پولی به مراتب بیشتر از آنچه از بورنموث می خواهند، طلب می‌کنند.

اختلاف دیگر آنچنان زیاد نیست. تایید حرف من اتفاقاتی است که هر هفته می افتد. تیم‌های انتهای جدول تیم‌های بالا نشین را شکست می دهند. در هیچ لیگ دیگری این اتفاق به اندازه لیگ برتر رخ نمی دهد.

برای یک باشگاه لیگ برتری بسیار سخت است تا با باشگاه های سایر لیگ ها در لیگ قهرمانان رقابت کند. برای هیچ باشگاهی ساده نیست که جواز حضور در این رقابت ها را پیدا کند.

شما همواره می توانید بگویید باشگاهی مثل منچستریونایتد باید از مرحله گروهی بالا برود. بله، من هم مشابه شما فکر می کنم اما واقعیت چیز دیگری است.

فن خال اما هم چنان معتقد است فردی درست برای این شغل است و هم چنان بر این ایده که مدعی فتح جام هست تاکید دارد:

من هیچ شکی ندارم. شما در ورزش می توانید پیروز شوید یا شکست بخورید. شما باید این را بپذیرید، چه به عنوان بازیکن یا چه به عنوان سرمربی.

من در رسانه ها خوانده امد که ۶۴ سال دارم و پیر شده ام. این را ۲۰ سال پیش هم می گفتند. من نمی توانم آن چه را در ذهن شماست تغییر دهم. من فقط می توانم حقایق را بازگو کنم.

۰ Comments