جایگزین مسیر

فن خال : اینجا مثل بارسلون و مونیخ نیست

by | دی , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران : فن خال فاش کرده است که حمایت های بی حد و حصر طرفداران یونایتد با وجود نتایج بد تیمش در ماه های ابتدایی حضورش در اولترافورد اورا شگفت زده کرده است .

منچستر یونایتد که پس از آنکه بازی های پیش فصل را با نتایج درخشانی به پایان رساند در شروع کار خود در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفت و ده بازی نخست تنها موفق به کسب 13 امتیاز شد . اما آنها پس از آن به سرعت رشد کردند و در 9 بازی بعد 23 امتیاز از 27 امتیاز ممکن را بدست آوردند و خود را تا جایگاه سوم جدول بالا کشیدند .

به تازگی فن خال در  مصاحبه ای با اشاره به نتایج بد تیم خود در هفته های ابتدایی ، از حمایت طرفداران در آن روزها تشکر کرده است . او گفته که از حمایت های طرفداران شگفت زده شده است و در طول دوران مربی گری خود هیچ وقت شاهد اینچنین جوی نبوده است .

فن خال :

“هیچ وقت این اتفاق را تجربه نکرده بودم که حتی با وجود شکست و یا تساوی در بازی های خانگی طرفداران باز هم شما را تشویق کنند و نشان دهند که به تو ایمان دارند . هیچ وقت….

در بارسلون به نشانه اعتراض به شما دستمال سفید نشان می دهند ، در مونیخ به نشانه اعتراض سوت میکشند و در آمستردام شما رو هو می کنند .

اما اینجا ، می ایستند و تو را تشویق میکنند … این باور نکردنی است “

 

 

۰ Comments