جایگزین مسیر

فن خال: این برد نتیجه روحیه جنگندگی ما بود

by | مهر , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران. منچستر یونایتد دیروز در حالی با نتیجه 2-1 برابر وستهام به پیروزی رسید که به خاطر اخراج کاپیتانش حدود 30 دقیقه ده نفره به بازی پرداخت.

نیمه اول این بازی یاداور بازی مقابل لستر سیتی بود. یونایتد در ابتدا با نتیجه 2-0 از حریف خود جلو افتاد ولی دیافرو ساخو توانست دخیا رو مغلوب کند و اختلاف را به حدالقل برساند. اما در این بازی بر خلاف بازی مقابل لستر یونایتد توانست با مدیریت کردن بازی ، حتی با وجود اخراج کاپیتان خود ، توانست وستهام را شکست دهد.

لوییز فن خال در باره به  MUTV  گفت :

بعد از کارت قرمز ما باید برای پیروزی می جنگیدیم. من به بچه ها گفتم ، این پیروزی جایزه این بود که تا اخرین لحظه جنگیدید.”

لی میسون در این بازی رونی را به خاطر ضربه خشنی که به استوارت داونینگ وارد کرد و مانع شکل گیری ضد حمله وستهام شد با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد و این تصمیم او باعث تعجب و خشم هواداران شد.

وقتی از فن خال در این باره سوال شد او  گفت :

” می توانم تصور کنم که او چرا این کار را کرد. ولی شما باید این کار (خطا) را دوستانه تر انجام دهید . این تنها چیزی است که میتوانم بگویم. بعد از چنین خطایی باید منتظر همچین اتفاقی باشید و من معتقدم که تصمیم داور درست بود. در فوتبال حرفه ای شما این گونه خطا ها را انجام می دهید. بازیکنان وستهام هم چنین خطا هایی انجام دادند ولی مانند وین جریمه نشدند.”

فن خال معتقد است که در صحنه گل ساخو نوعی ناداوری رخ داده است. او در این باره اظهار داشت:

” ما از روی کرنر گل خوردیم اما باید ببینید که بازیکن وستهام خطایی انجام داده است یا نه زیرا او در محوطه پنج متری دخیا بود. خب ، او بار اول به دخیا ضربه ای نزد اما بار دوم او دخیا را زد و به این دلیل او بر روی زمین افتاد. این جای تاسف دارد زیرا که ما نیمه اول خوبی داشتیم. من فکر میکنم که [در نیمه اول] خیلی خوب بازی کردیم.”

یونایتد در حالی در این بازی خانگی به پیروزی رسید که تشویق های هوادارانش نقش زیادی در این برد داشت. فن خال در باره هواداران گفت:

” تماشاگران همیشه باورنکردنی بوده اند. اینکه آنها از ما پشتیبانی میکردند غیر قابل باور بود.” سپس با لبخند ادامه داد:” من به خاطر این برد خوشحالم . ما به این پیروزی بعد از شکست عجیب برابرلستر نیاز داشتیم. وقتی که ما در نیمه اول خوب بازی کردیم باید این کار را در طول 90 دقیقه ادامه دهیم!”

 

 

 

۰ Comments