جایگزین مسیر

فن خال: روحیه تیمی مان باورنکردنی است

by | بهمن , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:لوییز فن خال می گوید که با تغییراتی که در بازی ایجاد کرد توانسته است تا مشکلی که توسط پرستون نورث اند برایشان به وجود آورده بود را حل کند

یونایتد امشب توانست با نتیجه 3-1 پرستون را در FA کاپ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.فن خال در مصاحبه بعد از بازی با خود با سایت باشگاه گفت:

“من از بازی در نیمه اول راضی بودم. ما موقعیتی به حریف ندادیم. این بازی سختی بود به خصوص توپ ها بلند که درگیری بین مدافعین وسط با کوین دیویس کار را دشوار کرده بود.

این همیشه سخت است اما ما فقط یم موقعیت به حریف دادیم.فکر میکنم که در نیمه دوم کمی با بد شانسی گل خوردیم زیرا توپ کمانه کرده بود اما بعد از آن ما یک روحیه تیمی باور نکردنی نشان دادیم . ما شکل بازی را تغییر دادیم و این راه حل بود.

فکر میکنم که گل های خوبی به ثمر رساندیم همچنین کمی خوش شانس هم بودیم. گل های خوبی بودند مخصوصا گل دوم که والنسیا توپ را به تیر دوم برای فلینی فرستاد. من این گل را خیلی دوست دارم زیرا که آن را زیاد تمرین کرده بودیم. من برای والنسیا خوشحالم.

فلینی بدنی قوی دارد. ما همیشه با وجود او می توانیم از زیر فشار خارج شویم او همچنین گل هم میزند. من برای اولین بار او را در پستی که دوست داشت بازی دادم اما من همیشه برای او پستی در زمین ندارم و این مشکل من است.”

همچنین می توانید نمرات بازیکنان را از سایت هو اسکورد در زیر مشاهده کنید:

Screenshot (117)در زیر نیز گالری تصاویر بازی را مشاهده میکنید:

۰ Comments