جایگزین مسیر

فن خال: روخو حداقل 6 هفته غایب است

by | آبان , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:

لوییس فن خال در مصاحبه مطبوعاتی خود پیش از بازی برابر پالاس گفت که در خط دفاع با مشکلاتی مواجه است و یکی از جدی ترین مشکلات، غیبت حداقل 6 هفته ای مارکوس روخو است.

علاوه بر غیبت روخو، شیاطین سرخ کریس اسمالینگ را نیز به  دلیل دریافت کارت قرمز در بازی برابر سیتی در اختیار ندارند؛ اوانز و جونز نیز همچنان نمی توانند بازی کنند.

فن خال در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:

شانه مارکوس جا به جا شده است اما او اکنون وضعیت خوبی دارد. نیازی به نگرانی و کارهای بیشتر نیست. شاید این یک تسکین باشد زیرا بسیار سخت است که از وقوع دوباره اینطور مصدومیت ها جلوگیری کنیم. مشکل همین است.

دیروز عصر با یک متخصص صحبت کرده ایم و او گفت راهی که برای درمان روخو در نظر گرفته ایم بهترین راه است و این نکته مثبت موضوع است. همیشه ممکن است اینطور مصدومیت ها به وجود آید و من نمی توانم کاری کنم. بدن انسان را خدا درست کرده است، نه من! در بهترین حالت روخو 6 هفته غایب است، اگر چه ممکن است تا 12 هفته نیز طول بکشد.

حال با وجود این تعداد مصدوم در پست دفاع وسط، احتمالا در بازی برابر پالاس مایکل کریک، تیلور بلکت، پدی مک نیر و تام تورپ شانس زیادی برای بازی در این پست دارند. فن خال دراین باره گفت:

وقتی که می خواهم از یک ترکیب ثابت استفاده کنم، نمی توانم چون دستم تنگ است! هر هفته همینطور می شود! این اتفاقی است که نمی توانم از آن جلو گیری کنم و همچنین باعث گریه و زاری من هم نمی شود چون به همه بازیکنانم، به خودم و به کارکنان تیم اعتماد دارم. همچنین هوادارانی داریم که جدا از کسب هر نتیجه ای، در هر حالت از ما حمایت می کنند.

اسمالینگ محروم است، اوانز و جونز نیز همچنان مصدوم هستند. پس من باید این مشکل را حل کنم اما هنوز قصد ندارم بگویم چه کسانی بازی خواهند کرد.

فن خال در ادامه مصاحبه خود درباره موضوع جالبی صحبت کرد. سرمربی هلندی یونایتد در همه دقایق بازی های تیم روی نیمکت می نشیند و از آن دسته مربیانی نیست که به کناری زمین بیاید و جنب و جوش زیادی داشته باشد. با این حال در بازی برابر منچستر سیتی یک بار به کنار میدان آمد و حالا از دلیل این کار خود می گوید:

من همیشه روی نیمکت می نشیم زیرا فلسفه من این است که بازیکنان را باید تا قبل از بازی آماده کرد و فریاد زدن در میان دقایق بازی در کنار زمین هیچ فایده ای ندارد و به شما کمکی نمی کند، به خصوص وقتی که در خانه و در اولدترافورد بازی داریم.

اما در بازی برابر سیتی به کنار زمین آمدم چون اسمالینگ اخراج شده بود و من باید در سیستم بازی تغییراتی ایجاد می کردم. دلیل این که به کنار زمین آمدم این بود، اما معمولا روی نیمکت می نشینم.

فن خال در پایان درباره بازی برابر پالاس صحبت کرد:

من فکر می کنم هر تیمی در لیگ جزیره می تواند حریف قدر و خطرناکی باشد و شکست دادن هر تیمی سخت است و این موضوع را دیده ایم. بازی برابر پالاس نیز آزمون دشواری است. از ده بازی اخیر 13 امتیاز گرفته ایم که بسیار پایین تر از حد انتظار همگی ما بوده است.

 

۰ Comments