جایگزین مسیر

فن خال: من دیکتاتور نیستم!

by | فروردین , ۱۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران.پس از انتقاداتی که نسبت به شخصیت سرمربی منچستر یونایتد صورت گرفته است ، اکنون وی  می گوید که او انسان بسیار منعطفی است.

در هفته های اخیر انتقادات زیادی از سوی افرادی چون فاستینو آسپریلا و هریستو استیوچکوف نسبت به اخلاق و شخصیت لوییز فن خال وارد شده است اما او می گوید که تصویری که از او به عنوان فردی ترسناک و مستبد در ذهن ها نقش بسته است فاصله زیادی با شخصیت واقعی او دارد.

او به  MUTV گفت:

“من انسان بسیار منعطفی هستم. مردم فکر میکنند که من یک رئیس و شاید یک دیکتاتور هستم ، اما اینگونه نیستم ؛ من انسان بسیار منعطفی هستم. همسرم این را می داند.”

عملکرد فن خال در مقاطعی از فصل نیز مورد انتقاد های زیادی قرار گرفت اما اکنون پس از پیروزی برابر لیورپول و تاتنهام نظرات درباره او تغییر کرده است.

فن خال ادامه داد:

 “شما باید شرایط را ارزیابی کنید و به فرهنگ باشگاه عادت کنید. نحوه کار من در منچستر با چیزی که در تیم ملی هلند و در بایرن مونیخ وجود داشت متفاوت است. بخش و زوایایی از فلسفه من غیر قابل تغییر است اما بخش های زیادی نیز با توجه به دستیاران و بازیکنان تغییر می کند. آنها می توانند تفکرات مرا تغییر دهند. شما باید صبر کنید و ببینید که من چه بخش هایی از فلسفه ام را پس از یک سال تغییر داده ام.”

کاپیتان منچستر یونایتد نیز از علاقه اش نسبت به کار زیر نظر فن خال پرده برداشته است:

” او خیلی به بازیکنان نزدیک است و همیشه به بازیکنان می گوید می توانند با او چه درباره مسائل فوتبالی و چه دیگر مسائل صحبت کنند. او هنگام تمرینات کاملا جدی است اما وقتی که با او درباره مسائل مختلف صحبت کنید خواهید دید که او واقعا انسانی دوست داشتنی است. او کسی است که به عنوان بازیکن می توانید به او اطمینان کنید.”

۰ Comments