جایگزین مسیر

فن خال چگونه می تواند شاو و اورا را در ترکیب اصلی به کار بگیرد

by | خرداد , ۵ , ۱۳۹۳

با ماندن پاتریس اورا در منچستریونایتد برای یک فصل دیگر، به نظر تنها یک راه وجود دارد که او و یکی از اهداف اصلی خرید در تابستان یعنی لوک شاو ، بتوانند در ترکیب اصلی به کار گرفته شوند. 

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پیرو اخبار منتشر شده در مورد اینکه اورا قرارداد خود را برای یک فصل دیگر در یونایتد تمدید کرده است، برخی متعجب شدند که این موضوع چه تأثیری بر روی موضوع انتقال لوک شاو می گذارد.

گذشته از این ها، نوجوان ساوتهمپتون به عنوان انتخاب اول در تیمش مورد استفاده قرار گرفته است، و گزارشات لینک شدن او با 30 میلیون پوند حاکی از این واقعیت است که او می تواند انتخاب اول باشگاه باشد و مدعیان دیگر را کنار بزند.

اما این موضوع زمانی مطرح شد که اینطور برداشت می شد اورا در حال ترک باشگاه است، اما حالا چطور؟

گفته می شود که اگر شاو به یونایتد بیاید اورا به عنوان یک راهنما برای او خواهد بود، اما با نگاهی به عملکرد شاو می بینیم که او به طور مستمر در لیگ برتر درخشیده است و به مرزِ بازی در جام جهانی آن هم در 18 سالگی رسیده است. حال این سؤال مطرح می شود که او دقیقاً چقدر نیاز به راهنما دارد؟

در واقع تنها یک راه وجود دارد که بتوان شاو را در این تابستان به یونایتد آورد، و آن این است که به اورا نقش تناوبی داده شود.

این مرد فرانسوی تقریباً در بیشتر زمان حضورش در اولدترافورد،همیشه بازی کرده است و نشانه های افول در او دیده نمی شود- حداقل از نظر توانایی بدنی. بنابراین اگر شاو بیاید، انتظار نمی رود که اورا به آسانی نیمکت نشینی را تحمل کند.

[highlight]آیا شاو و اورا می توانند برای یک فصل به صورت تناوبی در یونایتد بازی کنند؟[/highlight]

۰ Comments