جایگزین مسیر

رابین فن پرســی هلندی در برابر لوئیس ســوآرز

by | دی , ۱۵ , ۱۳۹۱

کوین کیگان، یکی از بازیکنان قدیمی تیم ملی انگلیس معتقد است فن پرسی برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال جزیره باید با لوییس سوآرز، مهاجم لیورپول رقابت کند.

به گزارش روزنامه میرور انگلیس، فرم های انتخاب بهترین بازیکن سال لیگ جزیره از ماه آینده بین اعضای اتحادیه بازیکنان شاغل در لیگ جزیره پخش خواهد شد. کیگان با اشاره به موفقیت فن پرسی درمنچستریونایتد و روند جالب گلزنی‌های وی، تصریح کرد نباید سوآرز را فراموش کرد: “این مهاجم اروگوئه‌ای نمایش فوق العاده ای در لیورپول داشته است. او در لیورپولی بازی می کند که در حال گذار است و کم کم قدرت می گیرد. او مهاجم یک تیم مدعی قهرمانی نیست که همه چیز رو به راه باشد و همه منتظر گلزنی وی باشند!”

از سوی دیگر مارتین کئون، مدافع سابق باشگاه آرسنال معتقد است فن پرسی به مانند سال پیش امسال هم این جایزه را به خود اختصاص خواهد داد چون به سرعت در اولدترافورد جا افتاده و با گل‌های حساس خود یونایتد را به صدر جدول لیگ برتر رسانده است: “البته هنوز راه طولانی تا پایان فصل باقی مانده است اما به راحتی می توان تاثیر مثبت وی بر عملکرد و نتیجه گیری تیم را مشاهده کرد. من به عنوان یک طرفدار آرسنالم ناراحتم که می‌بینم ما رقیب خود را تقویت کرده ایم!”

۰ Comments