جایگزین مسیر

فن پرسی دلیل منتفی شدن انتقال فرمالن

by | مرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد. مهاجم سابق آرسنال چارلی نیکولاس معتقد است آرسن ونگر به خاطر درسی که از انتقال رابین فن پرسی به منچستر یونایتد گرفته است تصمیم گرفت که فرمالن را به یونایتد نفروشد

فرمالن که سال 2009 از آژاکس به آرسنال پیوست در چهار سال اول حضورش در ارسنال همیشه جزئی از ترکیب اصلی این تیم بوده است ولی در فصل پیش تنها 19 بازی در برای آرسنال انجام داد زیرا که لوران کوشیلنی و پر مرته ساکر به انتخاب های اول ونگر برای پست مدافع وسط تبدیل شده اند.

به نظر می آید او به زودی به تیم دیگری ملحق شود و این در حالی است که ونگر هفته پیش اعلام کرد که منچستر یونایتد یکی از باشگاه های خواهان فرمالن است ولی او ترجیح می دهد که کاپیتانش را به تیمی خارجی منتقل کند.انتقال فرمایلن به یونایتد تقریبا منتفی شده است زیرا که درخواست ونگر مبنی بر اینکه کریس اسمالینگ بخشی از این انتقال باشد مورد مخالفت یونایتد قرار گرفته است گرچه نیکولاس معتقد است دلیل منتفی شدن این انتقال خشم ونگر از انتقال فن پرسی به یونایتد است.

او به اسکای اسپورتس گفت :” همه ما میدانیم که این انتقال مثل قضیه موش و گربه است. او دو سال پیش نیز کاپیتانش رابین فن پرسی را از دست داد زیرا که یونایتد پیشنهاد حقوق دوبرابر را به او داده بود. ولی اگر فن خال واقعا به دنبال فرمالن است باز هم دست به کار می شود و پیشنهاد دیگری می دهد اما من هم ترجیح میدهم که او به تیمی خارجی منتقل شود.”

 

۰ Comments