جایگزین مسیر

فن پرسی شایعات پیرامون مصدومیتش را رد کرد

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۳

مهاجم منچستریونایتد رابین فان پرسی شایعات درباره اینکه او به دلیل مصدومیت دیدار آغازین تیم ملی هلند برابر اسپانیا در جام جهانی را ازدست می دهد, رد کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 30 ساله در بین دو نیمه دیدار دوستانه لاله های نارنجی برابر ولز در روز چهارشنبه از زمین بازی بیرون رفت و از طریق تونل ورزشگاه برای انجام درمان های تکمیلی از ورزشگاه خارج شد. با توجه به اینکه او بیشتر زمان فصل قبل را به دلیل مصدومیت زانو بیرون از ترکیب تیم قرار داشت, هواداران هلند نگران شدند که دوباره این ستاره باتجربه تیمشان مصدوم شده است.

با این وجود, پس از بازی, فان پرسی نگرانی هواداران را با مصاحبه خود برطرف کرد.

او درباره بیرون آمدنش از زمین بازی گفت:

من این مسئله را نوعی مصدومیت نمی دانم

این اتفاق در جریان بازی رخ داد, به همین خاطر من تصمیم گرفتم تا نسبت به این مسئله حساسیت نشان بدهم و از زمین بازی بیرون بیایم.

علاوه بر خود رابین فان پرسی, لوئیز فن خال نیز هنگامی که با پرسشی درباره وضعیت رابین مواجه شد, این مربی 62 ساله درباره حضور این بازیکن در بازی 13 ژوئن برابر قهرمان جهان گفت:

من امیدوارم او به بازی برسد و فکر هم می کنم که این اتفاق خواهد افتاد. او مصدومیت جزئی داشت و من فکر کردم که بهتر است روی سلامتی او با بازی کردن در نیمه دوم خطر نکنیم تا مصدومیت بدتری سراغ او نیاید. من فکر می کنم او تصمیم درست را گرفت. این دیدار, بازی چندان مهمی نبود. شما نباید روی چنین مسئله ای خظر کنید.

 

۰ Comments