جایگزین مسیر

فوری: آیا امشب آخرین بازی کریک را در الدترافورد شاهد هستیم؟

by | اردیبهشت , ۲۸ , ۱۳۹۵

فوری: آیا امشب آخرین بازی کریک را در الدترافورد شاهد هستیم؟

پایگاه هواداران منچستریونایتد– 

منابع خبری مدعی شده اند احتمال دارد کریک ۳۴ ساله در پایان این فصل از منچستریونایتد خداحافطی کند. بنابراین ممکن است بازی امشب، آخرین بازی کریک در الدترافورد در پیراهن شیاطین سرخ باشد.

این بازیکن دوست داشتنی در سال ۲۰۰۶ از تاتنهام به یونایتد پیوست و قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد. اکنون منابع گل مدعی شده اند که گویا قرار بوده است در بازی روز یکشنبه، کریک با دوستان و بازیکنان خداحافطی کند که با توجه به لغو شدن بازی این برنامه به هم خورده است.

باشگاه موافقت کرده است که ۱۱ همراه با بازیکنان تیم با پوشیدن پیراهن هایی با اسامی کاراکترهای فیلم جدید X-men به نام Apocalypse وارد زمین شوند، و به این ترتیب دو فرزند کریک هم می توانند در بازی آخر پدرشان حضور داشته باشند.

کریک به شخصه گفته می شود که قبل از اتفاقات روز یکشنبه ،که منجر به لغو بازی شد، بسیار اندوهگین بوده است و هم چنین منابع هم چنین اطلاع داده اند که همسر او، لیزا، به تلخی مشغول گرفتن عکس یادگاری با دوستان قدیمی و کارکنان باشگاه بوده است.

باید منتظر ماند و دید این شایعه تا چه حد درست است؟ و آیا این جدایی، همانند جدایی ویدیچ و فردیناند در پایان دوران مویس است؟ البته پیش تر قرارداد کریک برای تمدید به ماه‌های آخر کشیده شده بود اما این بار ممکن است سن او باعث مخالفت باشگاه با تمدید قراردادش شده باشد.

۰ Comments