جایگزین مسیر

فوری : ویدیچ تایید کرد از یونایتد جدا خواهد شد

by | بهمن , ۱۸ , ۱۳۹۲

کاپیتان منچستر یونایتد ، نمانیا ویدیچ، تایید کرد این فصل‌، آخرین فصل حضور وی در الدترافورد خواهد بود.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – ویدیچ ، مدافع 32 ساله ی شیاطین سرخ ، در 6 ماهه ی آخر قرارداد خود با منچستر یونایتد قرار دارد و به نظر تصمیم گرفته است ادامه ی دوران فوتبالی خود را در باشگاهی دیگر ادامه دهد.

.

ملی پوش سابق تیم ملی صربستان ، این خبر را طی یک بیانیه ای روی وب سایت رسمی باشگاه منتشر کرد و همچنین به هواداران منچستر یونایتد قول داد که برای هیچ تیم دیگری در لیگ برتر به میدان نخواهد رفت :

.

” این آخرین سال قرارداد من می باشد و من 8 سال شگفت انگیز را در اینجا تجربه کردم. دوران حضور من در این باشگاه بزرگ ، همیشه به عنوان بهترین سال های زندگی حرفه ای من به شمار خواهند رفت.”

.

“من هرگز تصور قهرمانی در 15 جام را هم نمی کردم و مطمئنا من هرگز آن شب فوق العاده در مسکو را نیز فراموش نخواهم کرد ، خاطرات برای همیشه به همراه من و هواداران زندگی خواهند کرد. به هر حال من تصمیم گرفتم که در انتهای این فصل از باشگاه جدا شوم. من میخواهم دوباره خودم را امتحان کنم  و سعی کنم که در سال های آتی بهترین بازده ی ممکن را داشته باشم.”

.

“من هرگز به ماندن در انگلیس فکر نمی کنم چون تنها باشگاهی که من همیشه میخواستم اینجا برای آن بازی کنم منچستر یونایتد بوده است و من بسیار خوش شانس بوده ام که توانسته ام برای سال های بسیار زیادی عضوی از این باشگاه باشم. من گزینه های اندکی را برای انتقال خودم پیش رو دارم و سعی می کنم بهترین گزینه را برای خودم و برای خانواده ام انتخاب کنم.”

.

“من اکنون تمام توجه خودم را برای بازی کردن برای منچستر یونایتد متمرکز می کنم و بهترین تلاش خودم را تا پایان فصل برای این تیم انجام خواهم داد. من امیدوارم که با این کار هر گونه توهم کم کاری از سوی من متوقف شود.”

.

این بیانیه ، هنوز هیچ اظهار نظری از جانب دیوید مویس به همراه نداشته است.

.

نمانیا ویدیچ در ژانویه ی 2006 از اسپارتاک موسکو به منچستر یونایتد آمد و توانست خود را به عنوان یکی از بهترین دفاع های تاریخ باشگاه نیز مطرح کند و همکاری منحصر به فرد او با ریو فردیناند در قلب خط دفاع را میتوان به جرئت یکی از بهترین زوج های خط دفاعی تاریخ شیاطین سرخ قلمداد کرد.

.

۰ Comments