جایگزین مسیر

فولهام به دنبال دو هافبک جوان یونایتد

by | بهمن , ۱۰ , ۱۳۹۲

به گزارش اسکای اسپورت باشگاه فولهام برای دو ستاره یونایتد, رایان تونیکلیف و لارنل کول به این باشگاه پیشنهاد ارائه کرده است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رنه مولنسن سرمربی فولهام به خوبی هر دو این بازیکنان را می شناسد زیرا زمانی که مربی تیم ذخیره های باشگاه بود, دوران موفقی را به همراه این بازیکنان پشت سر گذاشته است. رنه مولنسن به همراه این بازیکنان توانست در سال 2011 قهرمان جام حذفی جوانان شود.

هنوز مشخص نشده است که پیشنهاد باشگاه فولهام برای انتقال قرضی این بازیکن ها می باشد یا رنه قصد دارد به طور دائمی این بازیکنان را به خدمت بگیرد. اما در هر شرایطی عجیب خواهد بود اگر یونایتد اجازه بدهد کول به طور دائمی باشگاه را ترک کند, لارنل کول یکی از معدود ستارگان آکادمی باشگاه می باشد که در آستانه راه یافتن به تیم اصلی قرار دارند. اما درباره تونیکلیف به نظر می رسد بن پیرسون گزینه محتمل تری برای راه یافتن به تیم اصلی می باشد و به همین دلیل احتمال دارد که رایان به طور دائمی از یونایتد جدا شود.

تونیکلیف دوران قرضی موفقی را در ایپسوویچ در فصل جاری پشت سرگذاشته است اما کول تا به این لحظه به اندازه کافی در هیچ یک از تیم های باشگاه نتوانسته است بازی کند.

مولنسن مربی بی نظیری برای آکادمی باشگاه ما بود و به آنها کمک کرد تا به بازیکنانی تبدیل شوند که امروز بتوانند در بالاترین سطح بازی کنند. مطمئنا انتقال این دو بازیکن به فولهام, اتفاقی عالی برای دوران حرفه ای بازیگری این دو ستاره در لیگ برتر خواهد بود. اما هنوز مشخص نیست دیوید مویز تمایلی به فروش این دو بازیکن داشته باشد.

۰ Comments