جایگزین مسیر

فیلیپ کوکو: مهاجم منچستر یونایتد ممفیس دیپای به زمان نیاز دارد

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-ممفیس دیپای که در مقابل لیورپول عملکرد ضعیفی داشت با این اوصاف مربی سابق وی یعنی فیلیپ کوکو به حمایت از ممفیس پرداخته است.

فیلیپ کوکو از اینکه ممفیس در لیگ برتر زیاد موفق نبوده است زیاد متعجب نشده است اما این مربی هلندی معتقد است که ممفیس در منچستر موفق خواهد شد.

کوکو گفت:

من فکر می کنم بازیکنان برای خو گرفتن در لیگ برتر لیگی که در جهان خاص است نیاز به زمان دارند تا عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

من زیاد از اینکه او عملکرد فراز و نشیبی دارد متعجب نشده ام او بازیکنی است که در بازی هایش ریسک می کند و اگر موفق نشود انتقاد هایی به او خواهد شد. او می تواند تعیین کننده باشد در مسابقات.

همچنین کوکو درباره بازی فردا شب تیمش مقابل منچستر یونایتد نیز به صحبت پرداخته است.

او افزود:

فکر می کنم آنها یک تیم فوق العاده ای دارند اما معتقدم که می توانیم در این بازی نتیجه خوبی کسب کنیم.من فکر می کنم باید به تیم حریف احترام زیادی بگذاریم اما به هیچ وجه از یونایتد هراسی نداریم.

این بازی از نوع بازی هایی است که هر کسی می خواهد در آن سهیم باشد.ما ممکن است سرعت بازیکنان را کمتر کنیم در عوض به آنها انگیزه خوبی بدهیم.فکر می کنم این بازی برای هرکسی با اهمیت تلقی می شود.شما باید متمرکز باشید.همه چیز باید با دقت صورت گیرد.هدف ما این است که سه امتیاز را کسب کنیم اما ما نمی توانیم ساده لوحانه عمل کنیم.

۰ Comments