جایگزین مسیر

فیل نویل به خاطر دیدار حساس یونایتد با لیورپول هیجان زده است

by | اسفند , ۲۳ , ۱۳۹۲

فیل نویل می گوید, بدون توجه به موفقیت های اخیر شیاطین سرخ برابر لیورپولی ها, حساسیت رقابت منچستریونایتد با لیورپول هیچ وقت کمتر نمی شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ یکشنبه آینده در الدترافورد میزبان تیم دوم جدولی لیورپول هستند و تنها هدفشان کسب 3 امتیاز این دیدار حساس و کم کردن فاصله 11 امتیازی خود با این تیم در رقابت های لیگ برتر هستند.

هر دو تیم یکبار در فصل جاری توانسته اند, همدیگر را شکست دهند, یونایتد در جام اتحادیه توانست در خانه لیورپول را شکست دهد, اما سه هفته قبل از این دیدار, شیاطین سرخ در دیدار رفت از رقابت های لیگ برتر در آنفیلد با یک گل مغلوب شده بودند.

فیل نویل که 15 بار با پیراهن یونایتد برابر لیورپول بازی کرده است, در آستانه این دیدار حساس هیجان زده شده است.

نویل در آخرین شماره مجله باشگاه گفت:

زمانی که در تیم اصلی یونایتد بودم, دیدار با لیورپول, بزرگترین بازی محسوب می شد.

رقابت بین این دو تیم همیشه حساس بوده است. هر دو باشگاه تاریخ بی نظیری دارند و موفقیت های عالی نیز دارند که همیشه باعث شده بازی های جنجال برانگیزی شکل بگیرد. این بازی ها, دیدارهایی هستند که همه هواداران می خواهند آنها را تماشا کنند و همه بازیکنان می خواهند در این دیدارها بازی کنند.

نکته جالب اینجاست که شما معمولا بازیکنان مصدوم کمی را می بینید که در هفته ای که مشرف به این دیدار حساس هست, از مصدومیت خود بنالند. ناگهان, همه آماده هستند, چون همه می خواهند در این دیدار بازی کنند!

امسال, لیورپول فصل عالی داشته است و بازی بی نظیری خواهد بود اما مثل همیشه, ما به دنبال تمام امتیازات این دیدار خواهیم بود.

۰ Comments