جایگزین مسیر

قدرت نمایی فرانسه به همراه اورا

by | خرداد , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

دیشب در یک بازی پر گل تیم ملی فرانسه با در اختیار داشتن پاتریس اورا با نتیجه ی قاطع 5 بر 2 در برابر سوئیس به برتری رسید و نشان داد یکی از بهترین تیم های این تورنمت می باشد.

فرانسه در یک بازی تهاجمی  از همان ابتدا توانست سوئیس را اذیت کند و نیمه ی اول را با سه گل به پایان رساند.پاگر چه در این نیمه مهاجم تیم ملی فرانسه,کریم بنزما یک پنالتی را نیز از دست داد.

با آغاز نیمه ی دوم فرانسه دست بردار نبود و حملات زیادی را بر روی دروازه سوئیس ترتیب داد و با بی دقتی مهاجمان و واکنش های خوب دروازه بان سوئیس آن ها دو گل دیگر زدند و با حساب 5 بر صفر به برتری  رسیدند.

اما این پایان کار نبود و تیم سوئیس همچنان به بازی خود ادامه داد تا در یک ضربه ای ایستگاهی به زیبایی هر چه تمام تر از فاصله ی 30 متری دروازه لوریس را باز کردند.

سوئیس مجددا به حملات خود ادامه داد و روی پاس  زیبای ایلنر  مهاجم این تیم زاکا در موقعیت تک با تک قرار گرفت و تونستن گل دوم کشورش را به ثمر برساند.

نکته ی جالب این بازی گلزنی بنزما بود که تنها بک ثانیه قبل از به ثمر رسیدن گل داور سوت پایان را به صدا درآورد و این گل مورد قبول نگرفت تا او با چهار گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان جام جهانی قرار بگیرد.

فرانسه با این برد شش امتیازی شد و نشان داد تیم منظم و متحد و آماده ای است.

به نظر شما فرانسه تا چه حد می تواند موفق باشد؟

۰ Comments