جایگزین مسیر

قرارداد 1 میلیارد پوندی یونایتد با نایکی

by | شهریور , ۱۷ , ۱۳۹۲

به گزارش دیلی میل, باشگاه منچستریونایتد برای امضا قرارداد جدیدی با شرکت نایکی در حال مذاکره می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدیر اجرایی منچستریونایتد, اد وودوارد پس از پشت سر گذاشتن فصل پرفراز و نشیب نقل و انتقالات, شاید در آستانه نهایی کردن بزرگترین قراردادی است که در طول عمرش مسئول آن بوده است. شیاطین سرخ هم اکنون در حال مذاکره با شرکت پوشاک ورزشی نایکی برای تمدید قرارداد همکاری برای تهیه لباس تیم می باشد, دیلی میل گزارش کرده است که قهرمان لیگ برتر احتمالا قراردادی به ارزش 1 میلیارد پوند با نایکی امضا خواهد کرد.

در حالی که به نظر می رسد تنها تشریفات اداری این قرارداد باقی مانده است, قرارداد قبلی این شرکت آمریکایی با یونایتد 13 سال بوده است, تعهد طولانی مدت این دو موسسه به یکدیگر, باعث منعقد شدن یکی از بزرگترین قراردادها در تاریخ دنیای فوتبال شده است. گزارش شده بود که یونایتد قبل از این مذاکراتی 6 ماهه در این باره برگزار کرده بود اما تاخییر در عقد قرارداد این بار به سود وودوارد بوده است و شرکت هایی همچون آدیداس و پوما در تلاش برای جلب رضایت باشگاه هستند.

وودوارد تجربه بی نظیری در مذاکرات بر سر قراردادهای تجاری دارد, او قبل از انتصاب به جای دیوید جیل, در پست فعالیت های بازرگانی و اسپانسرشیب باشگاه کار می کرد. در طول دورانی که او متصدی بخش بازرگانی باشگاه بود, بیش از هر زمان دیگری, درآمد تبلیغاتی باشگاه را در طول 7 سال به دو برابر رقم قبلی رساند.

نایکی یکی از اصلی ترین همکارهای یونایتد در بازار جهانی برای گسترش وجهه این باشگاه می باشد و قرارداد فعلی یونایتد که تا پایان فصل آینده اعتبار دارد با رقم 303 میلیون پوند به امضا رسیده است.

مسئولان یونایتد باید هرچه سریعتر در این باره تصمیم بگیرند چون در صورت عقد قرارداد با هر شرکتی, آن شرمت برای تولید و عرضه پیراهن های جدید نیازمند 18 ماه وقت است. در صورتی که نایکی با باشگاه یونایتد به توافق برسد و مدت زمان این قرارداد نیز همانند قرارداد قبلی طولانی باشد, احتمال می رود رقم این قرارداد به 1 میلیارد پوند برسد.

سخنگوی نایکی درباره همکاری با یونایتد گفت: ما همکاری بی نظیری با منچستریونایتد داریم و هنوز با آنها در صحبت هستیم.

۰ Comments