جایگزین مسیر

قهرمان لالیگا علاقه مند به جذب هرناندز

by | مرداد , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران به گزارش گاردین انگلیس باشگاه اتلتیکو مادرید حاضر است برای جذب مهاجم مکزیکی منچستریونایتد پیشنهادی را ارائه دهد و با توجه به شرایط چیچاریتو که بعید است حضور ثابتی در ترکیب داشته باشد این انتقال محتمل است.

خاویر هرناندز بعد از استراحت به خاطر جام جهانی به اردوی تیم در امریکا ملحق شد و تاکنون دو بازی را به عنوان ذخیره بازی کرده است و نمایش خوبی نداشته است.

هم اکنون با توجه به سیستم جدید ون خال رقابت سختی برای بازی کردن در پست مهاجم بین ون پرسی,رونی,چیچاریتو,ولبک و زاها در گرفته است و به نظر می آید چیچاریتو دلش نمی خواهد خیلی زود تسلیم شود.

هنگامی که از مهاجم 25 ساله ی یونایتد در مورد آینده اش در اولدترافورد سوال شد گفت:

“از آینده فقط خدا خبر دارد. در تیم رقابت سختی وجود دارد و من در حال تلاش بسیاری هستم تا خودم را ثابت کنم.”

هرناندز سال 2010 به یونایتد پیوست اما بعد از ظهور ولبک و خرید ون پرسی او در دو فصل اخیر تنها 15 بار از ابتدا بازی را شروع کرده است.

هنگامی که از ون خال در مورد آینده ی چیچاریتو سوال شد گفت:

“من نمی توانم هم اکنون چیزی بگویم چرا که او بازیکن منچستریونایتد است.”

دیگو سیمئونه در مورد خرید چیچاریتو هنگامی که از او سوال شد گفت:

“او بازیکن بزرگی است و در به ثمر رساندن موقعیت های تک با تک استعداد بالایی دارد و برای هر تیمی مفید خواهد بود. اما اجازه دهید در این باره صحبتی نکنم و بگذاریم همه چیز حرفه ای پیش برود.

ما اهدافمان را با باشگاه در میان می گذاریم و باشگاه با ایجنت و باشگاه بازیکن مورد نظر وارد مذاکره می شود”

قهرمان لالیگا دو مهاجم اصلی خود کاستا و ویا را از دست داده و تاکنون مانزوکیچ و را خریده است و احتمال دارد برای جذب چیچاریتو اقدام کند. اینترمیلان دیگر مشتری اوست.

۰ Comments