جایگزین مسیر

قوانین جدید لیگ برتر زیر 18 سال اعلام شد

by | مرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

در آستانه آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر زیر 18 سال, قوانین جدید این رقابت ها مشخص شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از تغییر فرمت برگزاری رقابت های لیگ برتر زیر 18 سال در فصل جدید این رقابت ها با 24 تیم برگزار خواهد شد که به دو گروه 12 تیمی تقسیم می شوند. منچستریونایتد در گروه شمال در کنار تیم های بلکبرن راورز, بولتون واندرز, دربی کانتی, اورتون, لیورپول, منچسترسیتی, میدلزبرو, نیوکاسل یونایتد, ساندرلند, استوک سیتی و ولورهمپتون واندرز قرار دارد.

در گروه جنوب نیز تیم های آرسنال, استون ویلا, برایتون و هو آلبیون, چلسی, فولهام, لسترسیتی, نورویچ سیتی, ریدینگ, ساوتهمپتون, تاتنهام هاتسپر, وستبروموویچ آلبیون و وستهام یونایتد قرار دارند.

در فرمت جدید این رقابت ها, هر یک از تیم ها با تیم های هم گروهی خود بازی های رفت و برگشت را انجام خواهند داد. از تاریخ 16 آگوست تا 21 فوریه سال آینده این 24 تیم 22 بازی در گروه های خود انجام خواهند داد.

پس از اینکه بازی های گروهی به پایان برسد, مرحله بعدی رقابت ها مشخص خواهد شد. تیم ها بر اساس رتبه ای که در مرحله گروهی کسب کرده اند, در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.

گروه A: چهار تیم برتر از هر گروه در 7 بازی با همدیگر بازی خواهند کرد.

گروه B: تیم های رتبه پنجم تا هشتم در 7 بازی با همدیگر رقابت خواهند کرد.

گروه C: تیم های رتبه نهم تا دوازدهم در 7 بازی با همدیگر رقابت خواهند کرد.

تیم هایی که در مرحله قبلی در رتبه های اول و دوم هر یک از گروه ها قرار گرفته باشند در این مرحله بازی های خانگی بیشتری خواهند داشت (4 بازی خانگی, 3 بازی بیرون از خانه)

تیمی که در پایان این 7 دیدار در رتبه اول گروه A  قرار بگیرد, قهرمان لیگ برتر زیر 18 سال نامیده خواهد شد.

۰ Comments