جایگزین مسیر

اریک کانتونا: من می توانم جانشین فرگوسن شوم

by | آبان , ۲۵ , ۱۳۹۱

اریک کانتونا، اسطوره ی منچستر یونایتد به ESPN گفته که برای او لذت بخش خواهد بود که بعد از سر الکس فرگوسن، به عنوان مربی بعدی اولدترافورد انتخاب شود.
کانتونا گفت که او می خواهد که فرگوسن افسانه ای برای همیشه مربی یونایتد باشد، اما مرد فرانسوی -که در حال حاضر با New York Cosmos کار می کند – ادعا کرده است که او شانس یک ” بازگشت احساسی ” را به منچستر دارد. یک روز بعد از اینکه از او سوال شد که او می خواهد مربی تیم صدرنشین لیگ شود.
او گفت: ” یونایتد یک تیم خاص است، البته که من می خواهم آن را انجام دهم. امروز من با New York Cosmos هستم، اما اگر یک روز همچین فرصتی پیش بیاید، چرا که نه؟ ”
در یک مصاحبه طولانی، کانتونا در مورد غرور و افتخار خود را در مکان منحصر به فرد صحبت کرد.او یونایتد را در قلبش نگه داشته است و همچنین درباره ی تحسین همیشگی خود از فرگوسن که موفق ترین سال های زندگی حرفه ای او را در دوران رنگارنگ او رقم زد، صحبت کرد.

کانتونا گفت: ” الکس فرگوسن جوان است، دارای انرژی زیادی است، عشق زیادی به بازی دارد، بنابراین بسیاری از چیزها را به دست آورده، بیشتر و بیشتر و بیشتر.من دوست دارم بردن آن چیزها را تماشا کنم و من می خواهم که فرگوسن برای همیشه یک مربی برنده باشد. ”
او ادامه داد: ” در مورد این که چرا او موفق به کسب بسیاری از چیزها شده است.این باور نکردنی است. بازی بعدی مانند اولین بازی اوست و او به شما علاقه ی اش را، عشق اش را به بازی و عشق اش را برای برنده شدن همه چیز را می دهد. ”
کانتونا در ادامه اصرار دارد که او هیچ تاسفی در مورد بازنشستگی ناگهانی از بازی کردن در سال 1997 نمی خورد.او همچنین از بازی کردن هم تیمی های سابق خود یعنی رایان گیگز و پل اسکولز، که هر دوی آنها همچنان از 15 سال قبل – زمان بازنشستگی کانتونا تا حالا – در حال بازی کردن هستند، ابراز شگفتی کرد.
او گفت: “رایان گیگز و پل اسکولز، برای من متفاوت هستند.زمانی که من 20 ساله بودم، یک مصاحبه کردم و گفتم: اگر من شور و شوق و علاقه ی خود را از دست بدهم، من آن کار را متوقف خواهم کرد و سعی می کنم که کار دیگری انجام دهم. اما کسانی هستند که هنوز هم بازی می کنند و هنوز هم همان اشتیاق را دارند ، این بسیار خوب است. من دوست داشتم که این شور و شوق را برای همیشه داشته باشم و سعی کردم که برای همیشه بازی کنم، اما من آن را از دست دادم و بازنشسته شدم. “

۰ Comments