جایگزین مسیر

کاگاوا از شروع خود در منچستر یونایتد ناراضی است

by | مهر , ۳۰ , ۱۳۹۱

بازیکن سابق دورتموند بعد از اینکه عملکرد خود را نامطلوب دانست، قول داد عملکرد خود را در باشگاه جدید بهبود بخشد و اضافه کرد که او اصلاً از خودش راضی نیست.

شینجی کاگاوا ، بازیکن خط میانی منچستر یونایتد، فاش کرده است که از زمان انتقال تابستانی خود از تیم بوروسیا دورتموند، از عملکردش در اولدترافورد ناراضی است.
بازیکن تیم ملی ژاپن که 17 گل در فصل گذشته بوندس لیگا به ثمر رساند، اغلب برای بازی در ترکیب اصلی تیم سر الکس فرگوسن انتخاب شده است ولی در پیروزی شیاطین سرخ مقابل استوک سیتی در روز شنبه حضور نداشت.
کاگاوا به Kyodo News گفت: ” در تلاش هستم خود را با لیگ برتر هماهنگ کنم.صادقانه می گویم، معتقد هستم که هنوز جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم به دست نیاورده ام. ”

” یک بازی وجود ندارد که من بتوانم از شکل بازی خود در طول 90 دقیقه راضی باشم. من هنوز هم احساس می کنم نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارم. ”

” این سرنوشت هر بازیکنی است که برای یک باشگاه بزرگ بازی می کند و من تلاش می کنم که عملکرد مثبتی داشته باشم. ”

گزارش شده است که بعضی کارکنان منچستر یونایتد از این بازیکن 23 ساله خواسته اند برای افزایش قدرت بدنی و تناسب اندام خود تلاش کند، اما کاگاوا به نیاز خود، برای بهبود زبان انگلیسی اشاره می کند و قصد دارد ارتباط خود را با هم تیمی های خود بهبود بخشد.

او اضافه کرد: ” من به برقراری ارتباط بهتری نیاز دارم، در این صورت می توانم در هنگامی که توپ می خواهم و چیزهایی شبیه به آن، با بقیه بهتر ارتباط برقرار کنم. ”

” اما مهم تر از آن، من نیاز به تمرین بیشتر و نشان دادن توانایی های خود دارم. هنگامی که نتیجه می گیرید شما اعتماد دیگران را به دست می آورید. ”

مردان سر الکس فرگوسن پس از پیروزی مقابل استوک سیتی، با 4 امتیاز کمتر از چلسی صدرنشین، در جایگاه دوم جدول لیگ برتر قرار دارند و به دنبال کسب بیستمین قهرمانی در لیگ برتر هستند.

۰ Comments