جایگزین مسیر

کاگاوا بر موفقیت در اولدترافورد تمرکز کرده است

by | مهر , ۲۳ , ۱۳۹۱

شینجی کاگاوا، حدس و گمان ها را در مورد موفقیت انتقال به منچستر یونایتد، پشت سر گذاشته است.

به نظر می رسد که بازیکن تیم ملی ژاپن، خود را به عنوان مورد بازیکن علاقه ی هواداران در اولدترافورد مطرح کرده است، بعد از شهرتی که او در بورسیا دورتموند به دست آورده بود.

با وجود بازی در منچستر یونایتد، یکی از بزرگترین تیم های فوتبال جهان، در حال حاضر حدس و گمان هایی وجود دارد که او یک روز به بارسلونا می پیوندد. با این حال کاگاوا، فوراً این گزارش ها را رد کرده است.

کاگاوا به Sky Sports گفت :
” من هرگز در مورد بارسلونا یا رئال مادرید فکر نمی کنم. ”

” پاریس تیم بسیار خوبی است که در این فصل به رشد خود ادامه خواهد داد. همچنین این شهر بسیار عالی است، اما من 100 درصد بر زندگی در منچستر تمرکز کرده ام. ”

” شما هیچ وقت نمی دانید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ ”

کاگاوا هنوز برای باشگاه بزرگی بازی می کند که حاکم لیگ برتر انگلستان است.

بازی ساز 23 ساله، که با گلی که در روز جمعه به ثمر رساند، برد به یاد ماندنی ژاپن را در بازی دوستانه مقابل فرانسه رقم زد، افزود: ” من در حال حاضر بازیکن منچستر یونایتد هستم و طرفداران و هم تیمی های من انتظار بیشتری از من دارند. ”

“از زمانی که به منچستر آمدم، مراقب رفتارم در داخل و خارج زمین بودم.در ژاپن و دورتموند من چنین فشاری را تجربه نکرده بودم.”

“سه سال پیش من نمی توانستم تصور کنم که با این سرعت پیشرفت کنم و برای باشگاه بزرگی مانند منچستر یونایتد بازی کنم. این ثابت می کند که شما هرگز نمی دانید چه چیزی می تواند رخ دهد؟ “

۰ Comments