جایگزین مسیر

لاو امیدوار است, درن با آمادگی کامل برگردد

by | آبان , ۳۰ , ۱۳۹۲

دنیس لاو امیدوار است بازیکن اسکاتلندی شیاطبن سرخ درن فلتچر در بازگشتش به ترکیب اصلی منچستریونایتد, در بهترین شرایط خود قرار داشته باشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اسطوره منچستریونایتد به تمجید از هافبک اسکاتلندی تیم پرداخت که پس از مبارزه با بیماری الهاتب روده نتوانست برای باشگاه خود و تیم ملی کشورش بازی کند.

آخرین بازی فلتچر در ترکیب اصلی یونایتد به باکسینگ دی 2012 برمی گردد, پس از بازی برابر نیوکاسل او تا به امروز نتوانسته است برای تیم اصلی بازی کند. اما در حال حاضر توانسته است چند بازی در تیم زیر 21 سال به عنوان بازیکن بزرگتر از سن معمول برای تیم وارن جویس به میدان برود.

لاو گفت: او دوران وحشتناکی داشت, اینطور نیست؟ او در حال تبدیل شدن به بازیکنی کلیدی برای اسکاتلند و همچنین منچستریونایتد بود. ناراحت کننده است که او با چنین وضعیتی مواجه شد که نتوانست بازی کند و واضح بود که احساس خوبی نیز نداشت.

“او در حال برگشتن به تیم است که خبر خوبی است, به خاطر اینکه در حال حاضر تقریبا از دوری او یک سال می گذرد.  ما همه بهترین ها را برای درن آرزو می کنیم زمانی که به تیم برمی گردد.”

فلتچر 29 ساله در تیم زیر 21 ساله به پیشرفت ستاره های جوان کمک می کند, و لاو نیز تمایل دارد تا سنت باشگاه در معرفی کردن استعدادهای بومی ادامه پیدا کند

این اسطوره اسکاتلندی به سایت باشگاه گفت: سر آلکس فرگوسن همیشه این مسئله را در تیم می خواست و او تعدادی از آنها را به تیم وارد کرده بود. این همان چیزی است که شما می خواهید و دیوید مویز نیز همین احساس را دارد.

“پایه این کار همیشه با مت بازبی بوده است و نتیجه تلاش او پسران بازبی بودند, حتی اگر شما در نهایت بازیکنانی را بخرید, آنها همیشه باید ستارگان جوانی باشند.”

“آنها اغلب می گویند که جوانان نمی توانند برای شما پیروزی به ارمغان بیاورند اما در طول سال ها این بازیکنان پایه تیم خواهند بود تا به تیم اصلی راه یابند و از بازیکنان حرفه ای مسن تر یاد بگیرند. اگر شما می خواهید برای سال های متمادی تیمی نسبتا خوب داشته باشید, باید این کار را انجام دهید. شما به بازیکنان جوان نیاز دارید تا به تیم وارد شوند و تجربه کسب کنند. اگر آنها به اندازه کافی خوب باشند, در تیم باقی می مانند و شما می توانید تیم را با این بازیکنان بسازید.”

۰ Comments