جایگزین مسیر

لاپورته به منچستر یونایتد می اید؟

by | آبان , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:

به نظر میرسد که یونایتد میخواهد در ژانویه برای مدافع فرانسوی جوان اتلتیکو بیلبائو اقدام کند تا در اینده حسرت ان را نخورد.

این مدافع جوان در اتلتیکو نمایش های بسیار درخشانی را داشته است و یکی از اینده ترین مدافعان دنیا میباشد و به همین دلیل اکنون یونایتدیکی از جدی ترین مشتریان وی میباشد,اما باشگاه بیلبائو حاضر به فروش ستاره جوان خود نمیباشد البته انها در مورد اندر هررا هم همینطور بودند ولی سرانجام تسلیم مبلغ پیشنهادی یونایتد شدند و اندر به الدترافورد امد.

به نظر میرسد یونایتد در ژانویه قصد دارد با مبلغ 30 میلیون یورو لاپورته را به خدمت بگیرد مبلغی که رد کردن ان برای بیلبائو بسیار سخت است.

البته این معلوم است که یونایتد نمیتواند کل مشکلات خط دفاعیش را با وجود لاپورته حل کند و حتما به یک مدافع تراز اول و با تجربه دیگری نیاز دارد و  ویدیچ که به تازگی شایعه بازگشتش سر زبان ها افتاده است به همراه هوملس و فلار از ارکان اصلی یونایتد برای ژانویه میباشند که باید دید یونایتد کدام یک را به خدمت میگیرد.

یونایتد لاپورته را برای اینده میخواهد تا مانند بازیکنانی چون مارکینیوش و….حسرت ان را در اینده نخورد و به نظر خریدی هوشمندانه ای می باشد.ولی انها حتما باید در کنار لاپورته یک مدافع درجه 1 که بتواند خط دفاع را رهبری کند به خدمت بگیرند.

 

 

۰ Comments