جایگزین مسیر

لبخند پل پوگبا مبنی بر پیشنهاد 70 میلیونی یونایتد و مادرید

by | اردیبهشت , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-پل پوگبا می خواهد به شایعات درباره انتقالش به باشگاهی دیگر پایان بدهد پوگبا اعلام کرد می خواهد به مدت حداقل 1 سال دیگر در یوونتوس باقی بماند.

به گزارش رونامه فرانسوی Le 10 Sport منچستر یونایتد و رئال مادرید طی پیشنهادی 70 میلیون یورویی می خواهند پوگبا را به خدمت بگیرند و نیز این روزنامه اعلام کرد باشگاه سابق پوگبا یعنی یونایتد 4 بار برای این بازیکن پیشنهاد داده است.این بازیکن 21 ساله به صورت کامل در مورد این انتقال صحبت کرد و این روزنامه نیز اعلام کرد تیم تورینی برای نگه داشتن این بازیکن کار بسیار دشواری پیش رو دارد.

با این جال پوگبا نیز مانند نماینده اش درباره این پیشنهاد سنگین باشگاه ها صحبت کرد و صحبت زین الدین زیدان در مورد انتقالش به مادرید و تماس هم وطنش درباره این انتقال را رد کرد.

پوگبا می خندد؟تماس زیدان؟واقعا می خواهم بدانم این خبر از کجا بیرون آمده است.

من شماره او را بر روی گوشیم ندیدم و هیچ شماره ای نیز از او روی تلفن من نیست.

من هرگز نگفتم می خواهم برای رئال بازی کنم اما تیمی بزرگی مانند منچستر شاید برای آنها بازی کنم ولی اکنون تمام تمرکزی روی بازی های یووه می باشد.

این بازیکن 21 ساله با مصاحبه اش تمام این شایعات را رد کرد و گفت هرگز به فکر ترک یووه نمی باشم و خوشحال هستم که در ورزشگاه یوونتوس می توانم به بازی ها خود ادامه بدهم.

او ادامه داد:من هرگز به فکر ترک کردن یوونتوس نیستم و تمام تمرکزم روی این باشگاه می باشد و این آینده من است و اکنون می خواهم برای چهارمین اسکودتو تلاش کنم.

70 میلیون یورو؟من هرگز روی نقل و انتقالات فکر نمی کنم من فقط به بازی اهمیت می دهم من هرگز فکر نمی کردم که در مرود انتقال به تیم دیگری صحبت کنم.

من کجا هستم؟اینجا من با یوونتوس قرارداد دارم و می خواهم تا پایان قراردادم در خدمت یووه باشم.

۰ Comments