جایگزین مسیر

لوک شاو:در بهترین شرایط ممکن قرار دارم

by | دی , ۲۵ , ۱۳۹۶

لوک شاو:در بهترین شرایط ممکن قرار دارم

پایگاه هواداران منچستریونایتد – لوک شاو در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه عنوان کرده تمرینات او در ماه های اخیر و بازیهایی که در هفته های اخیر در ترکیب تیم قرار گرفته باعث شده که احساس کند “در بهترین فرم خود”قرار دارد.

این مدافع چپ با استعداد در بازی های اخیر تیم به طور مداوم در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته است.شاو اعلام کرده تقویم شلوغ بازی های تیم به او کمک بسیاری کرده تا بتواند خود را به شرایط آرمانی نزدیک کند.

من همیشه،و بخصوص در هفته های اخیر،با اعتماد به نفس به کار خود ادامه داده ام.من به سختی تمرین کردم و میدانستم که هرگاه شانس بازی کردن به من برسد آماده خواهم بود.

او در بازی مقابل زسکا مسکو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.این اتفاق باعث شد او در بازی های بعدی نیز در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد.شاو در این مورد توضیح میدهد:

بسیار عالی بود که توسط هواداران به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم.پس از آن بازی چهار،پنج بازی پشت سر هم در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم و قصد دارم روند خوب خود را ادامه دهم.من به گذشته نگاه نمیکنم.نگاه من همیشه به آینده است.

شاو همچنین در مورد مصدومیتش صحبت کرده و اینکه چگونه آن مصدومیت باعث شد از لحاظ ذهنی و فیزیکی رشد کند:

مصدومیتی همانند آنچه که من درگیرش بودم همیشه تاثیر خود را در آینده ی شما هم بر جای میگذارد اما من به آینده نگاه میکنم و اکنون احساس بسیار خوبی دارم و فکر میکنم کاملا آماده هستم.از نظر خودم در بهترین شرایطی هستم که تا کنون داشته ام.از لحاظ ذهنی بسیار قوی شده ام و از فوتبال خود لذت میبرم.تمام سعی من این است که بهتر و بهتر شوم و بتوانم به تیمم کمک کنم.

۰ Comments