جایگزین مسیر

لوک شاو از اهمیت جام اتحادیه برای منچستریونایتد می‌گوید

by | مهر , ۸ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – لوک شاو در مصاحبه‌ای پیش از بازی در جام اتحادیه مقابل برایتون از اهمیت این مسابقات می‌گوید.

شیاطین سرخ برای دومین بازی پیاپی در ورزشگاه آمکس مهمان پسران گراهام پاتر خواهند بود. در بازی روز شنبه شیاطین سرخ در بازی بسیار نزدیک و هیجان انگیز و با چاشنی شانس توانستند اولین ۳ امتیاز این فصل خود را در لیگ برتر در این ورزشگاه بدست آوردند.

حال لوک شاو در مصاحبه با MUTV از اهمیت این بازی و جام اتحادیه می‌گوید:

البته که جام اتحادیه مسابقاتی است که می‌خواهیم در آن قهرمان شویم، ولی فکر می‌کنم این رقابتها این فرصت را به سرمربی می‌دهد که به بازیکنانی روی نیمکت و سخت در حال تمرین هستند شانس بازی دهد.

فکر می‌کنم چنین بازی‌هایی برای آنها عالیست. خیلی خوب است که ترکیبی قوی از بازیکنانی داریم که آماده بازی و استفاده کردن فرصت هستند. مطمئنم بازیکنان مشتاقانه منتظر بازی روز چهارشنبه هستند.

مسابقات سریع و فشرده از راه می‌رسند و همانطور که گفتم میخواهیم در این مسابقات قوی ظاهر شویم، برنده شده و به رقابت بپردازیم. ولی همچنین فرصت برای بازیکنان است که شانس بازی پیدا کرده و آماده شوند.

شاو می‌داند که مسابقات جام اتحادیه فرصتی برای بازیکنان جوان تیم اوله است که در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

فکر می‌کنم این همان چیزی است بازیکنان جوان باید حس کنند و بدانند با حضور چنین سرمربی شانس بازی خواهند داشتند.

همیشه سخت در حال تلاش هستند، به خودشان فشار می‌آورند و فکر می‌کنم که می‌دانند اگر به همین روند ادامه دهند فرصت بازی کردن پیدا خواهند کرد. امیدوارم شاهد حضور جوانان دیگر در ترکیب بازی روز ۴ شنبه باشیم و آنها نشان دهند که از چه توانایی‌هایی برخوردارند.

همچنین لوک شاو که به مدت ۹۰ دقیقه در بازی لیگ برتر مقابل برایتون فیکس بازی کرد در مورد آن پیروزی دراماتیک نظر خود را می‌گوید:

واقعا بازی پر افت و خیزی بود. از آن دست بازی‌هایی بودیم که از لحاظ کسب امتیاز کامل بسیار مهم بود و البته ما بازیکنان و همچنین مربی می‌دانیم که می‌توانیم عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم. مهم‌ترین مسئله ۳ امتیاز بود که در آخر آن را به دست آوردیم.

این که در آخر بازی را بردیم حس بسیار خوبی به ما داد، مدتی میشد که در مسابقات مختلف به پیروزی دست نیافته بودیم. ۳ امتیاز خوبی برای ما بود ولی می‌دانیم که باید عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در ادامه حرف‌هایش گفت:

برایتون تیم بسیار خوبی است، فوتبال واقعا خوبی بازی کردند و فرصت‌های زیادی ایجاد کردند. ولی ما جنگیدیم، در کنار هم تا آخر بازی به تلاشمان ادامه دادیم. با این که بازی ۲-۲ شد به آسانی می‌توانستیم عصبانی شده و نا امید شویم و برای ایجاد فرصتی دیگر تلاشی انجام ندهیم. اما آن فرصت را بدست آوردیم و خوشبختانه با بازبینی وار توانستیم پیروز شویم.

۰ Comments