جایگزین مسیر

لوییس فن خال برای هدایت تاتنهام بسیار به این تیم لندنی نزدیک بود

by | خرداد , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-لوییس فن خال طی اظهاراتی گفت که قبل از اینکه او به منچستر یونایتد منتقل شود و هدایت این تیم را به عهده بگیرد به نیمکت تاتنهام بسیار نزدیک بوده است.

قبل از اینکه دیوید مویس از منچستر یونایتد کنار گذاشته شود و فن خال به عنوان جانشین او انتخاب شود او مذاکرات نهایی اش را با سران تاتنهام برای هدایت این تیم انجام داده بود.

دلی لوی در آن موقع تصمیم به اخراج تیم شروود گرفته بود و به دنبال به خدمت گرفتن یک مربی کهنه کار و با تجربه برای فصل آینده بود تا این مربی را به خدمت بگیرد.

به محض اینکه فن خال متوجه شد منچستر یونایتد به دنبال او می باشد نظر خود را عوض کرد و تصمیم گرفت هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد.

فن خال به خبرنگاران گفت:”من بسیار نزدیک بودم بسیار نزدیک من در کودکی بازی های تاتنهام را دنبال می کردم بازی های جیمی گریوز برای تاتنهام را به یاد می آورم که با تاتنهام قهرمان شد او بازیکن عالی بود جیمی بازیکن مورد علاقه من و بت من بود آنها به همراه پیراهن های سفید بسیار خوش می درخشیدند پس من بسیار نزدیک به هدایت تاتنهام بودم.”

طرفداران تاتنهام از انتخاب دنی لوی مبنی بر اینکه مورسیو پوچتینو که هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید تاتنهام انتخاب کرد کمی ناراحت هستند اما این مربی به همراه ساوتهمتون نتایج بسیار خوبی را کسب کرد.

فن خال با منچستر یونایتد قراردادی 3 ساله به امضا رساند و مربی فصل  آینده شیاطین سرخ می باشد و می خواهد به همراه این تیم به افتخارات زیادی دست پیدا کند و یونایتد را به شرایط خوبش بازگرداند.

اگر چه لویس فن خال اعلام کرده است به هیچ عنوان قبل از جام جهانی هیچ صحبتی درباره منچستر یونایتد نخواهد کرد اما شیاطین سرخ در این مدت به بازیکنان زیادی از هلند لینک شده اند.

لوییس گفت:”من به مدیر اجرایی منچستر یونایتد وودوارد گفته ام که در این مدت تنها درباره جام جهانی صحبت خواهم کرد.”

۰ Comments