جایگزین مسیر

لیندگارد : خدا را شکر در کنار فن پرسی بازی می کنم!

by | خرداد , ۲۴ , ۱۳۹۳

مهاجم منچستریونایتد و تیم ملی هلند، با بازی ای که در برابر اسپانیا ارائه داد بسیاری را به تمجید از خود وا داشت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هلند با پیروزی ای بزرگ، اسپانیا را شوکه کرد. نقطه ی عطف این پیروزی رابین فن پرسی بود، که با ضربه ی سر زیبا و شیرجه ای خود در نیمه ی اول ورق را برای تیمش برگرداند.

گل اول او از نظر تکنیکی باشکوه و عالی بود. هرچه صحنه ی آهسته ی این گل بیشتر تکرار می شد، بهتر مشخص می شد که او چگونه و با چه مهارتی توپ را به سمت دروازه ی کاسیاس هدایت کرد.

این گل استعداد فن پرسی را در صحنه ی جهانی ثابت کرد، به عنوان بازیکنی که می تواند در بازی های بزرگ چنین عملکردی از خود نشان دهد، کاری که همیشه در دوران بازی اش نتوانسته نشان دهد. به عنوان مثال در بازی چندفصل قبل برابر رئال مادرید و قبل از آن در برابر میلان وقتی که برای آرسنال بازی می کرد.

عملکرد مؤثر او برای هلند، می تواند نوید بخش فصلی خوب برای یونایتد باشد تا به سمت کسب عناوین قهرمانی خیز بردارد.

یکی از بازیکنان یونایتد که از نمایش او شگفت زده شده، دروازه بان دانمارکی تیم، آندرس لیندگارد است.

او در صفحه ی شخصی خود نوشت : ” خدا را شکر که در کنارRVP بازی می کنم، نه  در برابر او ! “

لیندگارد ثابت کرده است که جایگزین توانمندی برای دخیاست و این را وقتی به جای او به میدان رفت نشان داد. با این حال او برای اینکه بتواند ثابت بازی کند به خروج از تیم لینک شده است.

هرچند هیجانی که بخاطر حضور فن پرسی و فن خال وجود دارد ممکن او را اغوا کند تا در تیم بماند و بخشی از ترکیب یک مربی و بازیکن با سطح جهانی باشد.

اگر این چنین نشود و لیندگارد یونایتد را ترک کند، می توانید مطمئن باشید که او از تماشای بازی کسی که این امتیاز را داشته تا در طول تمرینات دو فصل گذشته برابر او ( فن پرسی ) حاضر شود، لذت خواهد برد.

۰ Comments