جایگزین مسیر

لیست تیم ملی انگلستان اعلام شد، اولین حضور گرینوود و خط خوردن مگوایر

by | شهریور , ۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – میسون گرینوود برای بازی در مقابل ایسلند و دانمارک در مسابقات لیگ ملت های اروپا، در لیست تیم ملی انگلستان قرار دارد.

پس از این که گرینوود در ۴۹ بازی فصل ۱۸ گل برای منچستریونایتد به ثمر رساند، این برای اولین بار است که مهاجم ۱۸ ساله شیاطین سرخ به تیم بزرگسالان انگلستان دعوت میشود. گرینوود که در سال ۲۰۱۹ برای تیم ملی زیر ۲۱ ساله های انگلستان به میدان رفت، یکی از سه بازیکن منچستریونایتد است که در لیست این تیم برای بازی های لیگ ملت های اروپا حضور دارد. این بازی ها بدون حضور تماشاگر در تاریخ های ۵ و ۸ سپتامبر به ترتیب در دو شهر رکیاویک ایسلند و کپنهاگن دانمارک برگزار میشود.

۲ بازیکن دیگری که از شیاطین سرخ در لیست حضور دارند، مارکوس راشفورد و دین هندرسون میباشند. هندرسون پس از این که سال گذشته برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد، اکنون نیز میتواند اولین بازی ملی خود را تجربه کند.

علاوه بر گرینوود، فیل فودن از منچسترسیتی و کالوین فیلیپس از دیگر جوانانی هستند که برای حضور در تیم ملی دعوت شده اند.
ساوتگیت در مصاحبه اش در مورد فودن و گرینوود میگوید:

آن ها از تیم جوانان در تیم ملی انگلستان حضور داشتند. این اتفاق(دعوت شدن به تیم بزرگسالان) قدم رو به جلویی برای آنهاست ولی تواناییشان بیش از اینها می باشد. در بازیهای بزرگ برای باشگاه های بزرگ نشان داده اند که چه پسران مستعدی هستند. هر دو بازیکنان هیجان انگیزی هستند که میتوانند قسمتی از آینده انگلستان باشند. پیشرفتشان به خودشان بستگی دارد. الان زمان مناسبی است چون یک سال تا مسابقات جام ملت های اروپا باقیمانده است و باید دید که آیا میتوانند در تیم و ترکیب انگلستان در آن مسابقات حضور داشته باشند یا خیر.

 

لازم به ذکر است که در ابتدا هری مگوایر نیز در این لیست حضور داشت ولی پس از صادر شدن حکمش در دادگاه یونان، کنار گذاشته شد. ساوتگیت در این مورد گفت:

با توجه به اتفاقات پیش آمده، میتوانم تایید کنم که هری مگوایر را از ترکیب انگلستان برای بازی در مقابل ایسلند و دانمارک کنار گذاشته ام. همانطور که پیش از این گفتم، لازم بود که شرایط را بررسی کنم. پس از صحبت با باشگاه منچستریونایتد و خود بازیکن این تصمیم را بر این اساس گرفتم که به سود تمام طرفین باشد و همچنین در نظر گرفتم چه تاثیری ممکن است بر آماده سازی تیم ما برای هفته بعد بگذارد.

۰ Comments