جایگزین مسیر

لیست خرید ون خال برای یونایتد

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

لوئیز ون خال که با یونایتد توافق کرده است به نظر می اید بازیکنان مد نظرش را نیز به یونایتد اعلام کرده است و یونایتد در صدد جذب انهاست.

به گزارش کیکر المان ون خال بعد از بازی دوستانه هلند و اکوادور به عنوان مربی یونایتد اعلام می شود.

ون خال بدو ورود خود به اولدترافورد مشکلات زیادی دارد و باید فشار زیادی را تحمل کند.یونایتد قصد دارد خیلی سریع به جایگاه اصلی خود برگردد و در این راه 150 میلیون پوند بودجه قرارداده است.وودوارد نیز باید دقت کند تا مانند تابستان گذشته فرصت را از دست ندهد.

او باید یونایتد را بسازد و در نظر دارد در این راه 5 تا 6 بازیکن جدید را به خدمت بگیرد.او با توجه به خروج ویدیچ و فردیناند باید به فکر یک دفاع وسط مستحکم باشد و مهم ترین گزینه اش مت هوملس المانی می باشد.

یونایتد در سمت چپ دفاع خود نیز مشکل دارد و اوک شاو گزینه اصلی ون خال است.در حالی که به نظر می رسد یونایتد قدم های مهمی د راه جذب او برداشته و در استانه امضا قراردادی 5 ساله با او می باشد.

مهم ترین بخش یونایتد خط هافبک است که با بالغ بر 20 بازیکن لینک شده است اما به نظر می اید گزینه های اصلی ون خال کروس و استروتمن و کاروالیو می باشد.

کروس 22 ساله که با بایرن به مشکل خورده و پیشنهاد حقوق هفتگی 200000 هزار پوند همه چیز را به سود یونایتد کرده است.استروتمن هلندی نیز که اوردنش به یونایتد برای ون خال کار سختی به نظر نمی اید.کاروالیو که در پرتغال بازی می کند حدود یک سال است تحت نظر یونایتد است و بعید است یونایتد او را جذب نکند چرا که بالای 17 بازی او را نماینگان یونایتد دیده اند.

دیگر هدف ون خال مارکو رویس 24 ساله می باشد که عملکرد خیره کننده ای داشته است.اگر چه او خروجش از دورتموند را تکذیب کرده اما یونایتد باید تمام تلاشش را برای جذب و انجام دهد.

ون خال بعید است با حضور رونی و ون پرسی بازیکنی برای خط حمله اش در نظر داشته باشد اما در صورتی که یونایتد بتواند مشکلات دیگرش را برطرف کند شاید برای جذب کاوانی و بنزما اقدام کند.

شما با خرید کدام بازیکن موافقید؟

۰ Comments