جایگزین مسیر

لیندگارد: گیگز گوردیولا جدید است

by | اردیبهشت , ۱۰ , ۱۳۹۳

لویی فن خال احتمالا هدایت یونایتد را در فصل آینده برعهده خواهد گرفت, اما دروازه بان دانماکری شیاطین سرخ می گوید هم تیمی ولزی او تمام قابلیت های لازم برای مربیگری در یونایتد را در خود دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – آندرس لیندگارد می گوید, منچستریونایتد با انتصاب موقت رایان گیگز در مقام سرمربی یونایتد, پپ گواردیولا جدیدی کشف کرده است.

علی رغم اینکه خبرهایی شنیده می شود مبنی بر توافق سران یونایتد با فن خال, لیندگارد معتقد است رایان گیگز با تاثیری که با حضورش در این مدت در تیم گذاشته است, نشان داده که می تواند همانند مربی فعلی بایرن مونیخ موفق باشد.

این دروازه بان دانمارکی در ستون اختصاصی خود در سایت بت فیر نوشت:

آخرین مصاحبه او قبل از اینکه تیم در بازی برابر نورویچ وارد میدان شود, فوق العاده بود, درست شبیه روشی که من پیش از این از سر آلکس دیده بودم.

برخی شاید این سوال را از خود بپرسند که آیا او می تواند در عرض یک روز از یک هم تیمی به یک مربی تبدیل شود.

در شرایط عادی, اگر هرکس دیگری بود, من تردید می کردم, اما وقتی درباره گیگز صحبت می کنید, باید به شکل دیگری به قضیه نگاه کنیم.

به احتمال زیاد این انتخابی ساده و شجاعانه است و من درک می کنم که مردم با حساسیت زیادی درباره نتایجی که در این چهار بازی بدست می آید, صحبت کنند. یک بازی را انجام می دهیم و دیگر بازی وجود ندارد, اما بشخصه من فکر می کنم ما با گواردیولا جدیدی روبرو هستیم.

پرسش اساسی اینجا است که آیا او از هم اکنون آماده رویارویی با استعداد فراوان خود و کنترل آن دارد.

خوشبختانه, من جای آن کسی نیستم که باید تصمیم بگیرد, اما هر تصمیمی که باشگاه بگیرد, من مطمئنم که همه کسانی که در درون و بیرون باشگاه هستند, به آن احترام خواهند گذاشت.

۰ Comments