جایگزین مسیر

لینگارد به طور قرضی به برایتون ملحق شد

by | اسفند , ۸ , ۱۳۹۲

ستاره جوان منچستریونایتد جسی لینگارد پس از توافق دو باشگاه یونایتد و برایتون بر سر انتقال قرضی لینگارد روز پنجشنبه به طور موفق به برایتون ملحق شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم بااستعداد در ابتدای فصل جاری, دوران قرضی موفقی در بیرمنگهام سیتی داشت و اکنون هدف خود را کمک به برایتون برای صعود به مرحله حذفی گذاشته است.

این قرارداد 93 روزه به لینگارد فرصت دیگری خواهد داد تا از حضور در ترکیب اصلی این تیم سود ببرد و این ستاره جوان برای ادامه فصل جاری می تواند در ترکیب برایتون بازی کند.

مربی تیم ذخیره ها وارن جویس در هفته جاری به تمجید از بازی این ستاره جوان پرداخته بود. جسی گل پیروزی بخش زیبایی در بازی تیم زیر 21 سال برابر ساندرلند به ثمر رساند. گلی که جسی در بازی برابر ساندرلند به ثمر رساند, ششمین گل او در فصل جاری بود. او برترین گلزن شیاطین سرخ در فصل جاری بوده است.

مربی برایتون, اسکار گارسیا درباره این انتقال جسی لینگارد به سایت رسمی باشگاه برایتون گفت:

ما خوشحال هستیم که در نهایت جسی را تا پایان فصل خواهیم داشت. او یکی از بااستعدادترین مهاجمان انگلیسی حال حاضر می باشد و به خاطر دوران قرضی موفقی که در بیرمنگهام در اوایل فصل جاری داشته است, از هم اکنون توجه باشگاه های زیادی را به خود جلب کرده است.

ما سخت تلاش کردیم تا این استعداد را که نشان داده است می تواند در دسته اول بازی کند, به تیم بیاوریم. ما از اینکه جسی را به گزینه های خط حمله تیم خود تا پایان فصل اضافه کرده ایم, بسیار خوشحال هستیم. او به طور غریزی بازیکن عالی است, که از آکادمی باشگاه یونایتد به تیم اصلی راه پیدا کرده است و هیچ شکی وجود ندارد که او استعداد و توانایی بسیار زیادی دارد.

باشگاه های دیگری نیز در دسته اول انگلستان دوست داشتند تا لینگارد را به خدمت بگیرند اما او تست های پزشکی انتقالش به برایتون را عصر روز چهارشنبه پشت سرگذاشت و توافق کرد تا به سواحل جنوبی انگلستان برود.

۰ Comments