جایگزین مسیر

لینگارد در مورد پیش بینی سرالکس فرگوسن صحبت میکند

by | دی , ۲۵ , ۱۳۹۶

لینگارد در مورد پیش بینی سرالکس فرگوسن صحبت میکند

پایگاه هواداران منچستریونایتد – جسی لینگارد در مصاحبه ی اختصاصی با  Sky Sports عنوان کرده با تلاش خود ثابت کرده پیش بینی سر الکس فرگوسن در مورد اینکه او در ۲۵ سالگی بازیکن بزرگی خواهد شد،درست بوده است.

این محصول آکادمی منچستریونایتد سالها قبل توسط مذاکره ای که پدرش با سرالکس فرگوسن سرمربی افسانه ای باشگاه انجام داده،به منچستریونایتد پیوسته است.فرگوسن آن زمان در مورد او گفته که اگر به تلاش خود درسالهای آینده ادامه دهد به یک بازیکن بسیار سطح بالا تبدیل خواهد شد.

جسی لینگارد اعتراف کرده مسیر سختی را پس از گذراندن دوران قرضی در تیمهای لسترسیتی،بیرمنگام،برایتون و دربی کانتی پشت سر گذاشته ولی اکنون با به ثمر رساندن ۱۱ گل تا به اینجای فصل نشان داده که میتواند به یک بازیکن تاثیر گذار برای تیم تبدیل گردد.

من و پدرم کاملا به حرف های سر الکس فرگوسن ایمان داشتیم.همانطور که میبینید پیش بینی او کاملا درست بوده است.من فکر میکنم اکنون زمان من است.ما در حال پیشرفت بودیم و هرکدام از ما باید مسئولیت خودش را به خوبی انجام میداد و من این کار را کرده ام.

گل ها از راه رسیدند و باعث شدند اعتماد به نفس من بسیار افزایش یابد.اکنون من میخواهم در هر مسابقه برای تیمم گلزنی کنم.

یکی از اهداف لینگارد قرارگیری در ترکیب تیم ملی انگلستان در جام جهانی ۲۰۱۸ است.هرچند هدف اصلی او ادامه دادن به راه خود و درخشش در ترکیب منچستریونایتد میباشد.

فصل های اول من فقط به فکر این بودم که بتوانم در لیگ برتر بازی کنم و خودم را با شرایط آن وفق بدهم.در این فصل من با اهدافی متفاوت آمده ام تا بتوانم گل ها و پاس گل های بیشتری را به نام خودم به ثبت برسانم.وقتی که شما گلی را به ثمر میرسانید،به خودتان و تیمتان بسیار کمک خواهید کرد.

نتایج اخیر تیم در لیگ باعث شده آنها ۱۵ امتیاز از سیتی عقب بیافتند اما لینگارد عنوان کرده هدف نهایی منچستریونایتد تغییر نکرده است:

منچستریونایتد باشگاهیست که ما در آن میخواهیم همیشه برنده باشیم.اگر مجبور باشیم که در رده دوم قرار بگیریم آن را میپذیریم اما آنقدر به تلاش خود ادامه میدهیم تا بتوانیم در همه ی بازیها پیروز شده و به بهترین تیم تبدیل شویم.اولویت ما همیشه قرار گیری در رده ی اول است.

ذهنیت بچه های تیم این است که ما همیشه باید پیروز شویم و ذهنیت سرمربی نیز دقیقا همین گونه است.

۰ Comments