جایگزین مسیر

لیگ زیر 21 سال:ولوز 0-3 یونایتد | هت تریک جیمز ویلسون

by | اسفند , ۲۰ , ۱۳۹۲

از چارچوب رقابت های لیگ برتر زیر 21 سال, منچستریونایتد با هت تریک کاپیتان جوان خود, جیمز ویلسون توانست بر ولورهمپتون واندررز غلبه کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – جیمز ویلسون با به نمایش گذاشتن بازی تماشایی برای یونایتد پیروزی آسانی را برای شیاطین سرخ در مولینکس به ارمغان آورد. این دومین هت تریک او برای یونایتد محسوب می شد. در طول بازی او با حرکات خود به طور مرتب خط دفاع تیم میزبان را به دردسر انداخت, اجازه نمی داد مدافعان ولوز صاحب توپ شوند و با جابجایی های هوشمندانه خود, شب سختی برای مدافعان ولوز رقم زد. عملکرد او در بازی دیشب, به شکلی نبود که ار چنین بازیکنی در این سطح انتظار می رود, او نشان داد که شایستگی راه یافتن به تیم اصلی یونایتد را نیز دارد.

تنها بازیکنی که بازی های خوبی به نمایش می گذارد, ویلسون نمی باشد, در میان عملکردهای عالی در بازی دیشب می توان به بازی راثول و پیرسون اشاره کرد که همکاری تماشایی در خط هافبک با هم داشتند و از ابتدا بازی سد محکمی برای تیم حریف محسوب می شدند. در نیمه اول تنها یونایتد بود که توانست فرصت هایی بر روی دروازه حریف خلق کند که همه آنها با بی دقتی ازدست رفت. پریرا باید در دقیقه 20 دروازه حریف را بازی می کرد, پس از بازی زیبای پیرسون, این بازیکن جوان پریرا را در موقعیت خوبی قرار داد, اما ضربه این بازیکن بلژیکی به بیرون رفت. پریرا استعداد خود را در صحنه دیگری به نمایش گذاشت. او موقعیت گلی برای خود خلق کرد و توانسته بود 5 بازیکن ولوز را از پیش رو بردارد قبل از اینکه ضربه او بیرون برود. آمار به شکلی بود که یونایتد موقعیت خلق می کرد اما نمی توانست به خوبی از موقعیت های خود استفاده کند تا اینکه دقایقی مانده به پایان نیمه اول, بالاخره ضربه ای در چارچوب از طرف بازیکن های یونایتد زده شد. دفاع چپ سوئیسی و خستگی ناپذیر یونایتد, جانکو توانست از سد بازیکن روبروی خود عبور کند و با پاسی زیبا توپ را از جناح راست به مهاجم آینده دار یونایتد, ویلسون برساند, اما ضربه ویلسون را فلات در برابر دروازه ولوز مهار کرد.

ویلسون بلافاصله پس از آغاز نیمه دوم دوباره بر روی دروازه ولوز خطرساز شد. پس از اینکه او در میانه میدان توپ را از یار خودی گرفت با استارتی ناگهانی به عمق دفاع ولوز حرکت کرد و با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه ولوز را به زیبایی گشود.

[highlight]تصویر متحرک گل اول ویلسون(تا بارگذاری کامل تصویر شکیبا باشید):[/highlight]

پس از این گل, بازیکنان ولوز کمی رو به جلو آمدند و بن آموس در چند صحنه مجبور شد واکنش های خوبی انجام دهد. دوباره یونایتد کنترل بازی را در اختیار گرفت و جای تعجب نبود که یونایتد به دومین گل خود در بازی برسد و جای هیچ تعجبی نبود که زننده این گل نیز ویلسون باشد. پس از پاس زیبای در عمق پیرسون, ویلسون بار دیگر این بار با پای راست دروازه ولوز را به زیبایی گشود.

[highlight]تصویر متحرک گل دوم ویلسون(تا بارگذاری کامل تصویر شکیبا باشید):[/highlight]

به نظر می رسید غیرممکن باشد که مانع از زدن گل سوم ویلسون در بازی شد و همین اتفاق افتاد و مدت زمان زیادی نکشید تا بالاخره ویلسون هت تریک خود را کامل کند. این بار جانکو دوباره از سمت راست محوطه جریمه نفوذ کرد و پاس او به دهانه دروازه توسط بازیکنان ولوز دفع شد اما در نهایت توپ دوباره به ویلسون رسید و او بلافاصله توپ را به گوشه بالای دروازه فلات چسباند.

[highlight]تصویر متحرک گل سوم ویلسون(تا بارگذاری کامل تصویر شکیبا باشید):[/highlight]

جای هیچ شکی نیست که گل اول ویلسون دره را برای به نمایش گذاشتن بازی زیبایی دیگر از چارچوب رقابت های لیگ زیر 21 سال را به روی یونایتد گشود. به نظر می رسد یونایتد با این بازی های زیبا و فرم ایده ال تمام تلاش خود را برای چالش پیش روی خود یعنی رسیدن به مراحل حذفی لیگ انجام دهد, اتفاقی که زیاد محتمل نمی باشد.

جیمز ویلسون زننده هر سه گل یونایتد در بازی دیشب به دلیل بیماری و مصدومیت نتوانسته بود بازی های زیادی برای یونایتد در سال جدید میلادی انجام بدهد اما دوباره در بازی برابر ولوز درخشید.

سخت است که از عملکرد ویلسون در زمین بازی هیجان زده نشد, زیرا او در تیم زیر 18 سال, در فصل گذشته ثابت کرده است که بازیکن آینده داری می باشد. او در بازی برابر نیوکاسل در تنها یک بازی 5 گل توانست به ثمر برساند و در مصاحبه خود پس از بازی اذعان داشت که هدفش راه یافتن به ترکیب اصلی شیاطین سرخ می باشد.

من تلاش بسیار زیادی انجام می دهم. ما بسیار زیاد تمرین می کنیم و من بر روی توانایی تمام کنندگی ام به طور اضافه نیز تمرین می کنم.

من می خواهم تا جایی که می توانم برای تیم بازی کنم و اعتماد به نفش خودم را بالا نگه دارم. خوشبختانه من می توانم برای راه یافتن به ترکیب اصلی تیم تلاش خودم را انجام دهم.

هنگامی که از او درباره یانوزای و پیشرفت این بازیکن که باعث شد به تیم اصلی یونایتد راه یابد و اینکه آیا این مسئله او را امیدوار می کند, پرسش شد, جیمز چنین پاسخ داد:

بله, مطئنا. من می توانم درباره او صحبت کنم و جایگاهی که او در سال گذشته داشت و خوشبختانه من می توانم راهی که او رفته را دنبال کنم.

شاید سخت باشد که درباره آینده بازیکنی صحبت کرد که در تیم زیر 21 سال بازی می کند اما ویلسون نشان داده است که به سختی می توان عملکرد بدی از او را در بازی مشاهده کرد. در هر یک از بازی های آکادمی, او همیشه همانند کاری که یانوزای در سال گذشته انجام می داد, عملکرد عالی به نمایش می گذارد.

خوشبختانه ویلسون مصدومیت بدی را نداشته است, زیرا چند سال قبل نیز ویل کین همانند ویلسون عملکرد درخشانی در ترکیب تیم زیر 21 سال داشت و به خاطر همین عملکرد سر آلکس فرگوسن کین را برای تور پیش فصل یونایتد انتخاب کرده بود اما قبل از اینکه کین با تیم به این تور برود, مصدومیت بسیار بدی گریبان این بازیکن جوان را گرفت و بهترین فرصت برای او را نابود کرد به طوریکه او در فصل جاری اخیرا دوباره مجبور شده است همه چیز را از صفر آغاز کند.

اگر ویلسون همین عملکرد را در ادامه فصل نیز در پیش بگیرد و مصدومیت بدی سراغ او نیاید, دیوید مویز شاید پاداش این عملکرد خوب او را با دادن شماره ای در تیم اصلی و سفر به همراه تیم اصلی به اردوی آمریکا جبران کند.

۰ Comments