جایگزین مسیر

ماتا:ما باید در خانه بهتر نتیجه بگیریم

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

خوان ماتا که در زمستان به یونایتد ملحق شد اعتراف کرد نتایج خانگی فصل یونایتد بسیار بد بوده است و بایبد در فصل اینده دیگر تکرار نشود.

یونایتد در این فصل 7 شکست خانگی را تحمل کرد که از فصل 1973_74 بی سابقه بوده است.به همین دلیل یونایتدی که فصل قبل قهرمان انگلیس شد در این فصل رتبه ای بهتر از 7 دست نیافت.

با این حال یونایتد بهترین فرم خارج از خانه را در این فصل داشت و تنها 5 شکست در خارج از اولدترافورد داشت.امار برای هر هوادار یونایتدی عجیب است چرا که یونایتد در اولدترافورد همیشه عالی بود اما این فصل شرایط کاملا برعکس شده بود.

ماتا با اعلام تعجب خود از این موضوع به شبکه اسکای اسپورت گفت:

“من نمی دانم چه مشکلی در اینجا به وجو امده است که اینگونه شده است چرا که من خود هر موقع به عنوان بازیکن چلسی به اینجا امدم روز طاقت فرسایی را داشتم و قطعا بازیکنان زیادی مانند من این حس را داشته اند چرا که هواداران یونایتد مانند گردبادی شما را در خودشان حل می کنند و هیچ تیمی نمی تواند مقابله کند.

جالب است که در خارج از خانه بهترین تیم بودیم و این عجیب است.به نظر می اید ما اعتماد به نفس خود را در برابر هواداران خود از دست داده بودیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم.

ما باید دوباره شبیه یونایتدی شویم که بیشتر مواقع قهرمان انگلیس بود و سال اینده نباید هیچ نشانی از این یونایتد داشته باشیم.”

ماتا در ادامه در مورد وضعیت خودش هم صحبت کرد:

“امسال سال یادگیری من در یونایتد بود تا با شرایط باشگاه بهتر اشنا شوم و هم اکنون من کاملا جا افتاده ام و سال اینده می توانم نمایش بهتری داشته باشم”

 

۰ Comments