جایگزین مسیر

ماتا:منچستر یونایتد به روزهای اوجش برخواهد گشت

by | آبان , ۱۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:خوان ماتا هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد پس از باخت تیمش مقابل منچستر سیتی رقیب خونی یونایتد معتقد است گرفتن 13 امتیاز از 10 بازی ناراحت کننده است و همتیمی هایش از این بابت ناراحت هستند ولی مطمئنا انها به روزهای اوجشان برمیگردند.

روز گذشته شیاطین سرخ مقابل حریف همشهری خود منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 1 بر 0 بازی را واگذار کردند تا شاگردان لوئیز فن خال به ناکامی هایشان ادامه بدهند و با 13 امتیاز در رده دهم جدول قرار بگیرند و اختلافی 13 امتیازی با صدر جدول پیدا کردند.

در نیمه نخست بازی اسمالینگ مدافع وسط یونایتد از بازی اخراج شد و کار را برای شاگردان لوئیز فن خال بسیار سخت کرد ولی شاگردان لوئیز فن خال عالی کار کردند و با وجود اینکه 10 نفره بودند فقط 1 گل از تیم قدرتمند سیتی دریافت کردند و موقعیت گلزنی هم حتی فراهم نمودند.

خوان ماتا هافبک یونایتد پس باخت تیمش مقابل سیتی در وبلاگ شخصی خود نوشت:

دربی ها همیشه ویژه و حساس هستند و هواداران یونایتد نیز بسیار به ان اهمیت میدهند.این را میتوان در خیابان های منچستر احساس کرد.برای همین این شکست برایمان قابل هضم نیست بخصوص برای من که نتوانستم به هم تیمی هایم کمک کنم،باید بگویم که کل تیم از این باخت بسیار ناراحت هستند،بازی کردن در خارج از خانه و مقابل منچسترسیتی همیشه چالش بر انگیز است زیرا آنها از لحاظ هجومی تیم بسیار خوبی دارند و این را بارها نشان داده اند ولی ده نفره شدن در نیمه اول،همه چیز را بسیار سخت و پیچیده کرد.

این پنجمین بار است که درطول فصل جدید،یک بازیکن یونایتد اخراج می‌شود بنابراین ما می‌دانیم که با یک بازیکن کمتر بازی کردن چگونه است و بیار سخت است. ولی حتی وقتی آگوئرو گل زد و ما 10 نفره بودیم، تیم ما عالی بازی کرد و موقعیت گلزنی زیادی راهم فراهم کرد و بازی را به تساوی کشاند.البته ممکن نشد.

صادقانه بگویم فعلا دغدغه ما جدول نیست و به جای انکه به جدول نگاه کنیم سعی میکنیم روز به روز بهتر شویم و تیم را ترمیم کرده و نقاط ضعفمان را نیز برطرف کنیم.بدیهی است وضعیت انطوری نیست که ما میخواستیم اما در این لحضه تیم باید به خودش بیاید و نقاط ضعف خود را برطرف کند و به اوج برگردد و من مطمئنم این کار را انجام خواهیم داد

۰ Comments