جایگزین مسیر

ماتا بعد از پیروزی بر لیورپول , دخیا را ستایش کرد

by | آذر , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-هافبک منچستریونایتد خوان ماتا بعد از پیروزی درخشان 3 – 0 برابر لیورپول , عملکرد هم وطن خود دخیا را ستود.

دخیا برنده چند جایزه به عنوان برترین بازیکن ماه منچستر در این فصل , فرم خوب خود را ادامه داد و به یونایتد کمک کرد تا ششمین برد متوالی خود در لیگ برتر را کسب کند.

پس از اینکه هم بازی اسپانیایی او با چند توپ گیری چشمگیر موفق شد رحیم استرلینگ و ماریو بالوتلی را ناکام بگذارد ,  ماتا معتقد است چند بازیکن در یونایتد به خاطر فرم کنونی شان می توانند شماره 1 باشند.

او به MUTV گفت :”ما سه گل به ثمر رساندیم.اما دیوید برای ما بسیار مهم بود.پیداکردن جایگزین برای او بسیار سخت است او از ابتدای فصل در فرم بالایی قرار داشت و بسیاری از نقاط ضعفمان را پوشش داد.خوشبختانه در این بازی بزرگ او دوباره عالی بود.”

“همچنین وقتی شما دو مهاجم بزرگ مثل رونی و ون پرسی دارید ,  تقریبا آنها می توانند در هر موقعیتی گل زنی کنند.در حال حاضر ما در فرم خوبی هستیم و روی دور شانس قرار داریم و همه چیز بر وفق مراد ماست.این فوق العاده است و نتیجه بزرگی برای ماست”

“هنگامی که شما در بازی هایی شبیه به این در زمین قرار دارید می توانید احساس کنید که میلیون ها نفر در حال تماشای شما هستند. این یک بازی بزرگ برای هواداران یونایتد بود و ما سعی کردیم از همان دقیقه اول خودمان را نشان دهیم.با عملکر در این بازی من فکر می کنم کار خیلی خوبی انجام دادیم”

ماتا درست قبل از پایان نیمه اول گل دوم منچستر را به ثمر رساند.او موفق شد پشت سر براد جونز توپ را با ضربه سر وارد دروازه کند.

“بدیهی است که گل دوم بسیار مهم بود چون بهتر است که با اختلاف دو گا به رختکن بروی.او افزود: من در آفساید بودم چیزی که در آن زمان متوجه نشدم اما بعد از بازی فهمیدم.”

“من فکر می کنم نتیجه این بازی بعد از 5 پیروزی متوالی بسیار مهم بود و ما به دنبال هفتین پیروزی پیاپی{برابر استون ویلا} هستیم.من فکر می کنم هنوز هم راه هایی برای بهتر شدن است. اما ما در حال برنده شدن هستیم و این بسیار مهم است , حتی زمانی که شما در بهترین فرم خود نباشید.من فکر می کنم ما داریم درست عمل می کنیم اما هنوز هم جا برای بهتر شدن هست.”

۰ Comments