جایگزین مسیر

ماتا: سال 2014 پایان خوبی داشت

by | دی , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: هافبک اسپانیایی قرمزها پایان خوبی را برای سال 2014 قلمداد می کند و امیدوار است که او و هم تیمی هایش بتوانند در اولین بازی سال جدید برابر استوک سیتی به یک پیروزی مقتدرانه کسب پیدا کنند.

خوان ماتا و یارانش در بازی امروز برابر تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، نیمه اول بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و همان طور که خود او می گوید، می توانستند حداقل یک یا دو گل در این نیمه بزنند. اما نیمه دوم بازی بیشتر در اختیار تاتنهامی ها بود و بازی در پایان با تساوی 0-0 به پایان رسید.

ماتا پس از بازی به MUTV گفت:

“فکر می کنم آن قدر شانس گلزنی داشتیم که حداقل یک یا دو گل بزنیم. در بین دو نیمه خوب می دانستیم که باید گل می زدیم و مربی نیز این را به ما گفت. باید خودمان دقت می کردیم. من فکر می کنم که ما برای پیروزی به زمین رفتیم و همینطور هم نشان دادیم، اما نتوانستیم پیروز شویم.”

“در نیمه دوم آن ها فشار بیشتری آوردند، آن ها بیشتر بر بازی سوار بودند و داوید دخیا نیز چند واکنش عالی داشت، مانند همیشه.”

“اما من فکر می کنم هر دو تیم در نیمه دوم بسیار خسته تر بودند و بازی در این نیمه ریتم آرام تری داشت، در نیمه اول بازی سرعت بیشتری داشت.”

با این وجود که شیاطین سرخ نتوانستند پیروزی برابر نیوکاسل در اولین روز باکسینگ دی را تکرار کنند، ماتا اما می گوید سال 2014 پایان خوبی داشت و بسیار امیدوار کننده بود:

“با نتایج خوبی که کسب کردیم پایان خوبی را برای سال 2014 رقم زدیم. چندین بازی است که شکست نخورده و ایم باید به همین روند ادامه دهیم، باید مانند نیمه اول بازی برابر تاتنهام باشیم. فکر می کنم در نیمه اول فوتبال بسیار خوبی ارائه دادیم. ما همیشه سعی می کنیم که بهترین نتایج را بگیریم.”

شماره 8 یونایتدی ها در پایان درباره بازی برابر استوک سیتی در خارج از خانه صحبت کرد:

“بازی در ورزشگاه بریتانیا سخت است، اکنون هوا نیز بسیار سرد است و این کار را سخت تر می کند؛ اما ما سعی می کنیم فوتبال خود را به نمایش بگذاریم و با 3 امتیاز کامل به منچستر برگردیم.”

۰ Comments