جایگزین مسیر

ماتا: لیگ را باید با پیروزی به پایان برسانیم

by | اردیبهشت , ۱۶ , ۱۳۹۳

خوان ماتا در وبلاگ خود به روال هر دوشنبه, با هواداران صحبت کرده است و می گوید شیاطین سرخ مصمم هستند تا با پیروزی در آخرین دیدار خانگی فصل جاری پاسخ حمایت هواداران را بدهند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دوباره دوشنبه دیگری فرا رسید و من باید باز درباره نتیجه ای که در بازی آخر هفته کسب کردیم باید بگویم که ناراحت هستم. شنبه گذشته ما نتوانستیم به پیروزی برسیم, اما علی رغم نتیجه, ما نتوانستیم به آن شکل نیز که می خواستیم و باید به آن شکل بازی می کردیم در زمین بازی کنیم. من در زمین احساس خوبی داشتم, اما ساندرلند از اولین موقعیت گل خود استفاده کرد و توانست گل بزند و ما نتوانستیم در نیمه دوم نتیجه را جبران کنیم.

اتفاق خوب این است که روز سه شنبه ما دوباره برابر هال سیتی در الدترافورد بازی می کنیم. این دیدار, آخرین بازی خانگی ما در فصل جاری است و ما می خواهیم با ارائه بازی خوب و کسب یک پیروزی خداحافظی باشکوهی در برابر هواداران داشته باشیم. آنها به شکل فوق العاده ای سال گذشته از ما حمایت کردند و این حرکت آنها عظمت این باشگاه و وفاداری هواداران را در روزهای خوب و بخصوص در لحظات ناراحت کننده نشان داد.

ما پس از این دیدار باید یک بازی دیگر در لیگ برتر انجام بدهیم, هفته آینده برابر ساوتهمپتون. سپس زمان آن می رسد تا این فصل سراسر پیچیده تیم را تحلیل کنیم, اگرچه من مطمئنم که در آینده جام ها و لحظات خوش دوباره به تیم و هواداران ما برمی گردد زیرا این همان چیزی است که آنها لایق آن هستند.

اگر حقیقتش را بخواهید, همانطور که در آخرین نوشته ام در وبلاگ گفتم, بشخصه من احساس می کنم که فصل جاری برای من بسیار زود گذشت. من احساس خوبی دارم و می خواهم به روند گلزنی ها و پاس گل هایی که می دهم همانند ماه آوریل ادامه بدهم. تنها دو بازی باقی مانده است و من سعی خواهم کرد تا بهترین عملکردم را در این بازی ها به نمایش بگذارم.

۰ Comments