جایگزین مسیر

ماتیچ: قهرمانی در جام حذفی این فصل را به فصلی موفق تبدیل نمی کند

by | فروردین , ۳ , ۱۳۹۷

پایگاه هواداران منچستریونایتد: هافبک صرب شیاطین سرخ معتقد است حتی قهرمانی در جام حذفی این فصل را به فصلی موفقیت آمیز تبدیل نخواهد کرد.

با توجه فاصله 16 امتیازی با تیم صدرنشین لیگ یعنی منچسترسیتی و حذف شدن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان در مقابل سویا ، تنها شانس شیاطین سرخ برای گرفتن جام قهرمانی در جام حذفی می باشد.شیاطین سرخ در جام اتحادیه انگلیس نیز در مقابل بریستول سیتی شکست خوردند و هم اکنون با توجه به این که تیم پپ گواردیولا تقریبا قهرمانی خود را در لیگ قطعی کرده است به دنبال کسب رده دوم می باشند.

پس از این که از وی پرسیده شد که آیا قهرمانی در جام حذفی این فصل را به فصلی موفق برای یونایتد تبدیل می کند گفت:

فکر نمی کنم ، من همیشه می خواهم جام های بیشتر و بیشتری را ببرم ولی در لیگ برتر 6 یا 7 تیم هستند که می خواهند قهرمان شوند و این که همیشه قهرمان شوی غیر ممکن است ، اگر ما جام حذفی را ببریم خوب است ولی عالی نیست.

شما در یک فصل 4 رقابت دارید اما اگر فقط در یکی از آن ها موفق باشید ، برای من کافی نیست.اگر قهرمان جام حذفی شوید نمی توانم بگویم فصل موفقی بوده ولی فصل خوبی بوده است.جام حذفی در انگلیس بسیار مهم است و ما تا آخر می جنگیم.امیدوارم بتوانیم در این رقابت پیروز شویم.

یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی با 2 گل لوکاکو و ماتیچ در مقابل برایتون به پیروزی رسید و در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه ومبلی باید با تاتنهام روبرو شود.

 

۰ Comments