جایگزین مسیر

مارتین یول در بازی برابر یونایتد تحت فشار است

by | آبان , ۱۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –مارتین یول اذعان می کند در بازی شنبه مقابل یونایتد بازی سختی در پیش رو دارد و برای نتیجه گرفتن کار سختی را برابر یونایتد داریم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش اسکای اسپورت مارتین یول با نتایج ضعیف خود در فولام در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و تنها 2 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

دیوید مویس نیز از روز جانشینی به عنوان سرالکس فرگوسن تحت فشار قرار گرفته است ولی مربی هلندی فولام معتقد است این فشارها مقطعی می باشد و اکنون مویس به شرایط خوب خود رسیده است.

یول گفت:این بازی برای ما و تماشاگران بسیار حساس می باشد و باید تمام تلاشمان را در زمین خودمان بکنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

من می دانم که آنها در هجوم بسیار قوی هستند و 100 درصد در بازی شنبه ما را به مشکل می اندازند و باید به خوبی از آنها در دفاع مراقبت کنیم تا گلی را دریافت نکنیم.

این در حالی است که هفته گذشته منچستر یونایتد تنها 11 امتیاز داشت و ما 10 امتیاز ولی آنها بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشنتند ولی ما بازی را با شکست پشت سر گذاشتیم و این علاقه یونایتد برای پیروزی در بازی فردا را زیادتر می کند.

به عنوان مثال آنها در هدف دوم خود در جام در لیگ قهرمانان توانستند سوسیداد را شکست دهند و این روحیه آنها را بالاتر برده است.

شما برای گل زدن در تمام بازی ها تحت فشار هستید و در بازی شنبه مقابل یونایتد نیز این مشکل وجود دارد و ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

یول معتقد است که در این بازی نمی توان در 90 دقیقه کنترل بازی را در دست داشت ولی باید از بازی مقابل ساوتهمتون که هفته پیش به آنها باخته ایم درس بگیریم و در این بازی اشتباهات آن بازی را تکرار نکنیم.

ما می توانیم در برابر یونایتد بهتر عمل کنیم و به عقیده من می توانیم در آینده بهتر شویم.

باشگاه فولام در 5 بازی اخیر خود در برابر یونایتد در خانه شکست خورده است و این بسیار برای فولام ضعیف است و آنها در سال 2013 تنها 4 برد در 13 بازی در خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

یول افزود:ما در این بازی می توانیم طلسم نبردن یونایتد در خانه را بشکنیم و در این بازی به پیروزی برسیم و در بازی های داخل خانه به پیروزی های بیشتری دست پیدا کنیم.

این خنده دار است که فولام در خانه نتایج بسیار ضعیفی گرفته است این در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است در باشگاه و ما تمام تلاشمان را می کنیم که این مشکلات به کل حل شود و بازی خوبی را در روز شنبه مقابل یونایتد انجام دهیم.

۰ Comments