جایگزین مسیر

مارسیال:میخواهم برای تیم مفید باشم و گلزنی کنم

by | آبان , ۱۳ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – آنتونی مارسیال مهاجم شیاطین سرخ امیدوار است پس از شروع خوبی که تیمش در این فصل رقابت های لیگ برتر داشت به گلزنی های خود در ترکیب تیم مورینیو ادامه دهد .

آنتونی مارسیال از سوی هواداران به عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر انتخاب شد و برای دومین بار پیاپی این عنوان را به دست آورد .

با این حال مارسیال از عملکرد خود راضی است و معتقداست در سطح بازیکنان دیگر است .

در خصوص دیدار یکشنبه منچستر در مقابل چلسی تلویزیون باشگاه منچستر با او مصاحبه ای انجام داد .

مارسیال گفت:

در حال حاضر خوشحالم ولی اگر بتوانم بیشتر بازی کنم و گل های بیشتری بزنم و پاس گل بیشتری بدهم قطعا خوشحال تر خواهم بود ولی الان هم خوشحال هستم .

تفاوت امسال با سال گذشته این مسئله است که سال گذشته فصل خوبی نداشتیم ولی امسال همه چیز به خوبی پیش میرود و امیدوارم تا پایان فصل نیز ادامه پیدا کند و من هم برای تیمم خوب و موثر باشم و گل های بیشتری به ثمر برسانم و حتی اگر برای تیم ملی کشورم به میدان میروم عملکرد خوبی داشته باشم .

مارسیال در دیدار با تاتنهام به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و توانست تک گل پیروزی بخش تیمش را نیز به ثمر برساند .

وی در این خصوص گفت:

زمانی که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان میروم بسیار گرسنه بازی میکنم و بی پروا تر میشوم و میخواهم تلاش کنم و برای تیمم مفید باشم .

مارسیال در خصوص دیدار با چلسی گفت:

چلسی فصل را به خوبی فصل گذشته آغاز نکرد ولی آنها باشگاهی بزرگ هستند و برای کسب پیروزی به دیدار ما خواهند آمد پس کاری سخت پیش روی آنها خواهیم داشت .

هردوتیم باشگاه بزرگی هستند و مسابقه ای سخت خواهد بود ولی چیزی که در پایان به دست میاید و مهم است پیروزی تیم ما و کسب هرسه امتیاز توسط بازیکنان ما خواهد بود .

۰ Comments