جایگزین مسیر

مایکل کریک پذیرای رقابت در پست هافبک

by | شهریور , ۹ , ۱۳۹۴

مایکل کریک پذیرای رقابت در پست هافبک

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – هافبک میانی منچستر یونایتد، مایکل کریک، اعتقاد دارد که رقابت برای قرارگیری در ترکیب اولیه تیم، رقابتی سالم است و از قربانی کردن خود برای بازی خوب تیم ابراز خوشحالی کرد.

اضافه شدن باستین شواین اشتایگر و مورگان اشنیدرلین در این تابستان و با علاقه فن خال به سیستم چرخشی، رقابت برای انتخاب شدن در ترکیب اصلی قرمزها تشدید یافته است.

با راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان، کریک از فشار جدید وارد شده استقبال کرد. اما او می‌گوید که برای قرارگیری در ترکیب یونایتد خوش‌بین است.

پیش از بازی روز یکشنبه با سوانسی سیتی و قرارگیری در ترکیب به جای اشنایدرلین در دقیقه ۷۰ بازی، کریک به شبکه رسمی باشگاه گفت:

برای ایجاد رقابت در ترکیب تیم و کمک به مربی برای انتخاب بازیکنان در یک بازی خاص بر اساس آمادگی و طراوت بازیکنان، این یک وضعیت بسیار خوب است.

این که یک هفته شما در بازی باشید و یک بازی بیرون سخت است اما من فکر می‌کنم که می‌توانید به این روش برای مدت زیادی بازی کنید تا قبل از اینکه به شما صدمه برسد و از تیم خط بخورید.

این هدفی جز طراوت بخشیدن به ترکیب و قرار گیری تمامی بازیکنان در بهترین فرم ندارد. اگر شما بیرون گذاشته شوید، این برای شما به عنوان یک بازیکن خوب نیست برای اینکه شما می‌خواهید که هر هفته بازی کنید. اما شما در می یابید که نمی‌توانید هر هفته بازی کنید. من حالا می‌فهمم که این به خاطر کل تیم است و اینکه در پایان فصل موفق باشیم.

هنگامیکه از او در مورد تغییرات صورت گرفته و اینکه برای او سخت است یا نه پرسیده شد، او گفت:

بله، اما الآن من می‌دانم که ۳۴ ساله هستم. شاید من بتوانم سه بازی در هفته بازی کنم. اما دو یا سه هفته پشت سر هم غیر ممکن است بهترین عملکرد خود را داشته باشید.

شما باید بفهمید که من یک بازیکن هستم. من بازیکنانی چون گیگز، اسکولز و فردیناند را دیده‌ام که بسیار خوب بازی می‌کردند. اما گاهی اوقات آن‌ها بیرون می‌نشستند تا برای بازی بهتری در هفته آینده آماده شوند. من به این موضوع واقف هستم و بازیکن خامی نیستم که این موضوع را متوجه نشوم. این بهترین حالت برای من است.

پس از توقف بازی‌ها برای بازی‌های ملی، سرخ‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و جام اتحادیه به طور معمول در میانه هفته به میدان خواهند رفت. کریک اذعان دارد که با وجود از دست دادن رقابت‌های اروپایی در فصل گذشته، بازیکنان می‌توانند در تمامی جبهه‌ها به رقابت بپردازند.

من فکر می‌کنم که این بسیار خوب است. این جایی است که ما می‌خواستیم باشیم. بازی‌های پیاپی به معنای موفقیت و قرارگیری در تورنمنت صحیح است. ما می‌خواهیم که این برای کل فصل ادامه داشته باشد. هیچ بهانه‌ای برای خستگی و هر چیزی مانند آن وجود ندارد. این جایی است که ما می‌خواهیم باشیم.

مطمئناً برای موفقیت باید در این مسابقات شرکت داشته باشید، این کاری است که ما سالها انجام داده‌ایم و این هدفی است که ما در این فصل داریم.

۰ Comments