جایگزین مسیر

مبارزه باشگاه با خرید الدترافورد توسط هواداران

by | مرداد , ۱۰ , ۱۳۹۲

حرکتی صورت گرفته است که به گروه مردم محلی اجازه می دهد تا استادیوم الدترافورد را بخرند, هنگامی که برای فروش گذاشته شود, اما باشگاه منچستریونایتد از این مسئله ترس دارد که این تصمیم منجر به راه افتادن رویه قضایی شود.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – باشگاه منچستریونایتد از شورای ترافورد خواست تا درباره تصمیمش مبنی بر اینکه استادیوم الدترافورد یکی از دارایی های با ارزش جامعه است, تجدید نظر بکند.

انجمن Must)  ,Manchester United Supporters’ Trust) طرح پیشنهادی ارائه دهد تا به گروه مردم محلی اجازه دهد تا ورشگاه تاریخی الدترافورد را هر موقع که برای فروش گذاشته شود, بخرد.

این طرح پیشنهادی در عصر روز چهارشنبه پذیرفته شد, اما قهرمان لیگ برتر بیانیه ای صادر کرد و بر تصمیم خود در راستای مبارزه با این حکم پافشاری کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد : باشگاه تصمیمی را از سوی شورای ترافورد دریافت کرده است. الدترافورد, البته که مکان بخصوصی است; آنجا قبل و روح باشگاه می باشد. باشگاه به وضوح از چنین دریچه ای به موضوع نگاه می کند, همانطور که در 8 سال گذشته نشان داده است, با تعهد خود به الدترافورد و خرج کردن مبلغی در حدود 90 میلیون پوند برای ارتقای امکانات ورزشگاه و در آینده نیز این سرمایه گذاری ادامه خواهد داشت.

“ما نگرانی هایی از این بابت داریم که این قانون به درستی به کار گرفته نشود که این امر می تواند منجر به رویه قضایی در کشور شود. بنابراین, ما از شورا خواستیم که روند بررسی قانونی را پیگیری کند تا اطمینان حاصل شود که این قانون همانگونه که در نظر گرفته شده, اعمال شود و ما تماس های خود با شورا را در جریان نگه خواهیم داشت.”

انجمن ماست (Must) که از سوی مالکان باشگاه یونایتد, خانواده گلیزرها, پذیرفته شده است, اخیرا هیچ نقشه ای برای فروش باشگاه یا استادیوم ندارند, از هواداران خواسته اند تا با رایزنی با شورای محلی خود, طرح پیشنهادی خود را تحت قانون محلی, به اجرا دربیاورند.

مدیر ارشد اجرایی ماست, دانکن دراسدو, در حساب توتر خود آشکار ساخت که این گروه در بعد از ظهر روز چهارشنبه بیانیه ای صاد خواهند کرد با این مضمون که طرح آنها پذیرفته شده است.

وب سایت متعلق به این گروه شرح داد که گروه محلی”می توانند از حقوق گروه استفاده کرده و فروش این بنا را “متوقف” سازند یا نگرانی خود درباره چنین مکان هایی همچون, کافه محلی, کتابخانه یا زمین فوتبال ابراز دارند. تا به این گروه فرصت داده شود برای مهیا کردن پیشنهادی در راستای خرید آن بنا.”

گروه هواداری Spirit Of Shankly باشگاه لیورپول نیز چنین طرح پیشنهادی شبیه به این طرح در راستای حفظ آنفیلد به شورای شهر لیورپول ارائه کرده اند.

۰ Comments