جایگزین مسیر

مت هوملز رویای حضور در منچستریونایتد دارد

by | فروردین , ۱۰ , ۱۳۹۲

اگر بخواهید صحبت های مربوط به رسانه های آلمان را باور کنید مت هوملز در تابستان راهی بارسلونا می شود . آن ها ادعا می کردند هوملز در راه اسپانیا است و یک انتقال بزرگ در شرف پیوستن است .

هوملز تیتر اول روزنامه دیروز موندو دپورتیو بود ( این روزنامه یکی از کثیف ترین نشریه های فوتباله که حامیه بارسلوناست !!!! ) وبه نقل از این روزنامه انتقال تقریبآ قطعی است . در همان لحظه که این اخبار از مطبوعات پخش می شد مدیر برنامه های هوملز گفت این اخبار حقیقت ندارد و هوملز راهی اسپانیا نمی شود . پدر هوملز نیز به نشریه بیلد آلمان گفت :

” من هیچ مذاکره با بارسلونا نداشته و تنها شایعات را شنیده ام . “

در ادامه هامان هوملز پدر مت هوملز در مورد اینکه هر بازیکنی آرزوی بازی در باشگاه های بزرگ را دارد صحبت کرد و نام سه باشگاه رئال مادرید ، بارسلونا و منچستریونایتد را برد .

” هر فوتبالیست خوبی دوست دارد در برخی از باشگاه های اروپایی بزرگ بازی کند، جایی که شما می توانید تصور کنید. این باشگاه ها عبارتند از: رئال مادرید،  بارسلونا و منچستر یونایتد . “

با توجه به صحبت های پدر هوملز و مدیر برنامه هایش متوجه می شویم هوملز دوست دارد در دو باشگاه بزرگ اسپانیا و منچستریونایتد بازی کند . این صحبت ها می تواند تا حدی آینده ی هوملز را مشخص کند .

در چند ماه گذشته منچستریونایتد با مدافعان زیادی در ارتباط بوده است و هوملز یکی از محتمل ترین گزینه ها بوده است اما چیزی که مشخص است این موضوع است که او به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود . هوملز تا تابستان 2017 با دورتموند قرارداد دارد و به نظر می رسد دورتموند می خواهد پولی بیش از مبلغ حال حاضر او به جیب بزند .

۰ Comments