جایگزین مسیر

مدیر باشگاه اتلتیکو انتظار نداشت هررا جدا شود

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۳

خوسو یوروتیا مدیر باشگاه اتلتیک بیلبائو مدعی شده است که خرید جدید باشگاه منچستریونایتد, آندر هررا با فریب دادن سران این باشگاه اسپانیایی به لیگ برتر منتقل شده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافبک 24 ساله ماه گذشته با مبلغ 29 میلیون پوند انتقال خود به #منچستریونایتد را نهایی کرد. شیاطین سرخ سال گذشته یکبار برای خرید او اقدام کرده بودند, اما سران بیلبائو پیشنهاد منچستریونایتد را در آخرین روز نقل و انتقالات رد کرده بودند.

باشگاه اتتیک بیلبائو ناراحتی خود از #هررا را زمانی که انتقال او به یونایتد نهایی شد با انتشار بیانیه ای با این محتوا که ” این لحظه خوشایندی برای باشگاه بیلبائو نیست” ابراز کرده بودند.

در اولین کنفرانس مطبوعاتی یوروتیا پس از جدایی هررا, او اعلام کرد که هیچ اطلاعی درباره اینکه هررا قصد جدایی از این تیم و ملحق شدن به لیگ برتر را دارد, نداشته است. پس از جدایی خاوی مارتینز, فرناندو لورنته و هررا در دو سال گذشته, یوروتیا عنوان می کند که این تیم باسکی دوست ندارد به عنوان باشگاهی فروشنده بازیکن مشهور شود.

یوروتیا گفت:

برای ما, آندر هررا بازیکنی بود که ما انتظار داشتیم در باشگاه بماند.

آنطور که خود او گفته بود, آندر از بودن در اینجا خوشحال بود و تنها خواسته او بودن در این باشگاه بود.

دقایقی پیش از این کنفرانس مطبوعاتی, باشگاه اتلتیک بیلبائو به طور رسمی اعلام کرد که هافبک جوان این تیم, ایکر مونیان قراردادی دو ساله با باشگاه امضا کرده است.

یوروتیا در کنفرانس خبری با ابراز خوشحالی خود از تمدید قرارداد یکی از محصولات آکادمی باشگاه, اعلام کرد که با تمدید قرارداد مونیان, رقم بند آزاد سازی قرارداد این بازیکن از 30 میلیون پوند به 35/9 میلیون پوند افزایش یافته است.

ما با ایکر برای تمدید قرارداد به توافق رسیدم که خبر خوبی برای ما محسوب می شود.

مدیر باشگاه بیلبائو با اشاره به جدایی مارتینز, لورنته و هررا می افزاید:

ما اخیرا سه استثنا داشتیم. اگر این مسئله به یک روال تبدیل شود, خطرناک خواهد بود.

بازیکنان ما با تمام وجود می خواهند که در اتلتیک بیلبائو بمانند. ما بی صبرانه منتظر سالی هیجان انگیز هستم که از روز دوشنبه شروع می شود.

[highlight]آیا هررا واقعا به حدی بازیکن خوبی است که سران باشگاه اسپانیایی همچنان به خاطر ازدست دادن او ناراحت هستند؟ [/highlight]

 

۰ Comments